Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af egen webshop.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er simpelthen så interesseret i at dette skal lykkedes og jeg føler jeg står med en god idé til at starte med! Men den her webshop er ved at slå mig ud... Jeg har prøvet en demo på dandomain men jeg kan slet ikke finde rundt i det.. Er der nogen nemmere løsninger? :/

Emil

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:48

Der er en hel del løsninger i den såkaldt hostede form, ikke at jeg er fortaler for dem - for du kommer til at betale 300-1500 kr. pr. måned fra nu og resten af din shops levetid.

Men har du det grundliggende i orden?
Aftaler med leverandører
Viden om markedsføring
Og viden om hvem din målgruppe er
og sådan kunne man blive ved...

Hvis ikke, så brug din tid på det, inden du kaster dig ud i at lave en webshop. Ellers kommer du til at brænde nallerne og smide penge efter noget, hvor det bliver meget svært for dig.

Tilmeldt 16. May 13
Skrevet kl. 15:53

Jeg vil jo helst ikke røbe min idé...

Men man kan vel godt sige jeg har nogen aftaler på plads med leverandører.
Viden om markedsføring har jeg også en idé om hvordan skal foregå.
Og ja, er 100% på min målgruppe, men mangler stadig at analysere den. 

Vil gerne have en færdig lavet webshop med eget domænenavn..
Problemet er vel bare at jeg synes det er ekstremt forvirrende og svært så derfor hører jeg efter en lettere løsning. Måske en webshop som koster omkring de 100-250 i måneden hvor jeg kan gå ind og rykke rundt med tingene, skifter farver og sådan. Kunne slet ikke finde rundt i dandomain, desværre...

Emil 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:58

Hvis du skal sælge tøj og har 100-250 kr. pr. måned at gøre godt med, så skal du lave din side selv. Du finder ikke en løsning i ordentlig kvalitet til de penge, med mindre du selv har viden om opsætning og design. Det samme vil gøre sig gældende når du vil flytte rundt på ting på siden, den kræver altså lidt indsigt i hvordan den slags er opbygget.

Det er ikke for at tage modet fra dig, men du er ude i et område, hvor konkurrencen er benhård, hvis du ikke får opsat en webshop, der rammer din målgruppe designmæssigt 100% så smutter de hen til konkurrenten.

Tilmeldt 16. May 13
Skrevet kl. 16:12

Der er ingen konkurrenter i denne gruppe, og hvis det er har jeg ikke fundet dem. Det vil sige de har markedsført dem selv helt af H til...

Tror ikke der er nogen danskere som har samme ide, og de ord der beskriver webshoppen er ekstremt lette at forstå og vil helt sikkert logge nogen til. Mit eneste problem er webshpopen og det irritere mig så meget at jeg ikke kan finde ud af sådan noget.. 

Emil

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Emil,

Kl 14.25 skriver du et indlæg om, at du gerne vil starte en webshop, og du efterspørger gode råd til dette.

Nu, mindre end to timer senere, synes du alligevel at det er for svært, for du kan ikke finde ud af Dandomains webhop, og du vil derfor have en nemmere løsning.

Mit råd er, at du skal ændre din indstilling fuldstændig. Man kan ikke lære funktionerne i en webshop på to timer. Det tager flere uger.Og det er kun hvis man virkelig VIL. Du lærer det ALDRIG hvis du giver op efter to timer. Så er det simpelthen fordi du enten er doven, eller ikke vil det nok.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:32

Tim J. Nielsen:

Hej Emil,

Kl 14.25 skriver du et indlæg om, at du gerne vil starte en webshop, og du efterspørger gode råd til dette.

Nu, mindre end to timer senere, synes du alligevel at det er for svært, for du kan ikke finde ud af Dandomains webhop, og du vil derfor have en nemmere løsning.

Mit råd er, at du skal ændre din indstilling fuldstændig. Man kan ikke lære funktionerne i en webshop på to timer. Det tager flere uger.Og det er kun hvis man virkelig VIL. Du lærer det ALDRIG hvis du giver op efter to timer. Så er det simpelthen fordi du enten er doven, eller ikke vil det nok.

Enig. Og hvis du skal rode med DanDomain og have et lækkert resultat skal du sætte dig ind i programmering af din side, ellers så ender du med noget standardskrammel og en konverteringsrate der er så lige gyldig, så du lige så godt kunne lade være.

Tilmeldt 16. May 13
Skrevet kl. 16:42

I har ret. Jeg har let ved at give op når noget bliver for svært, og det burde jeg ikke... Jeg har en gang lavet en del hjemmesider på en plan hvor alle kan følge med, det er måske derfor jeg synes det her virker så uoverskuligt og svært.. Men hvis der ingen lettere løsninger er, må jeg vel prøve at sætte mig ind i det her... Tak for ærligheden, det sparker mig sku lidt i gang..:-)

Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04

Emil.B:

I har ret. Jeg har let ved at give op når noget bliver for svært, og det burde jeg ikke... 

En mulighed kunne være at finde en partner, der kan sparke lidt til dig nogle gange og har nogle andre kompetencer end dig. 

Må jeg spørge, hvad dit budget er? Har du sparet penge op, eller har du job ved siden af? Grunden til, at jeg spørger, er, at du hurtigt kan blive overasket over, at det koster mere end forventet.

Derfor er det vigtigt, at du tænker det igennem.

Køber du varelager hjem selv, eller benytter du dropshipping?

Tilmeldt 16. May 13
Skrevet kl. 17:21

Er ikke helt klar over hvad dropshipping.. Men vil købe nogen varer hjem og sælge dem igen.. Har ca 3.500-5.000 til rådighed.. Planen er jeg starter med at købe ca 25-50 varer hjem og sælger dem igen for at få nogen penge. Sådan forsætter jeg indtil jeg har lidt flere penge.. Det værste der kan ske er vel at det ikke kan sælges... Men det er jeg nu ikke så bange for nu når jeg ikke kan miste flere penge en de 3.500-5.000... 

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)