Problemet er jo alle andre banker følger trop ! Der er ingen andre muligheder end at acceptere det... Dog er jeg ikke helt med på hvilken del du er uenig i ? Er det - det med banken mener det er de ældres fejl de ikke kan bruge en pc ? Eller noget andet ? Det som tænder mig af, er man forsøger at pakke bankens opførsel ind som god og ordenlig service. Og mener det er kunderne som er dumme når de udtaler eller mener man ikke oplever god service i en bank. Mange af os er fra en tid uden nettet og dets muligheder og ved jo derfor godt hvad der er anderledes idag. Forskellen er bankerne er så store og rige de kan gøre hvad det passer dem. Det er jo helt modsat iværksættere. For så er man lyn hurtigt konkurs. I bankens optik kan det gøres bedre -men her mener man ikke flere åbne kasser, eller den slags - her mener man KUNDEN skal lærer at gøre det korrekt. Det er simpelt hen nået et punkt hvor det er over god moral og etik. Vi er jo bare uenige. Mærkeligt - at kunderne og personalet omkring banker er det. Endnu mere hvordan man ikke er lydhør når man arbejder i en bank. |
Klaus Poulsen:Hold dog for en gang vrøvl, undskyld mig... Men du ved godt bankerne er forretninger som bliver nød til at følge med, præcis som Føtex og deres selvbetjenings kasser, bare fordi noget engang har været sådan, er ikke nødvendigvis ensbetydende med at det skal forblive sådan altid... Jeg er bestemt ikke kæmpe fan af bankerne, men heldigvis kan man da skifte bank hvis man ikke er tilfreds...
Say what??? Det nytter da ikke at skifte bank? Det vil jo være det samme. Læs nu hvad der bliver skrevet. Du kan i dag kun vælge imellem det samme.
Hvilket logo der er på etiketten er jo underordnet hvis kvaliteten er den samme!
Klaus Poulsen:Det er jo hovedet på sømmet - for hvor mange kunder har ringet og bedt om kassen ikke kan servicere alle kundens behov?
Hvad er det for noget bræk, rent ud sagt, at skrive? Banken er en forretning og de tilpasser den løbende, at så de "gamle" får hjælp af banken er bare flot, eller har du ondt i røven over det?
Hvis bankerne virkelig gik all inn og ville bruge resourcer på at de ældre kommer godt med eller bare have ekstern service til de ældre som er stået af alt IT ræset så burde de have 1 medarbejder som har til opgave kun at servicere de ældre som kommer ind i banken.
Derudover når der ingen ældre er ved denne kasse (som kunne kaldes rådgivning og hjælp) så sad medarbejderen og lavede andre opgaver imens og hjalp til i driften af den lokale filial. Det ville være rigtig god kundeservice og en god oplevelse for dem som kommer i banken fordi de ikke kan finde ud af netbank og bare har behov for at sætte / hæve lidt penge!
Et eksp. En ældre ægtepar på henholdsvis 85 år og 87 år har svært ved at forstå hvordan det IT fungerer. De har hverken computer eller bruger internettet.
Dermed heller ej Elektroniske kort. Kun kontanter som de fleste i den generation bruger som betaling. Ved der er mange som f.eks. hæver 1 gang om ugen / 14 dag i banken til at betale regninger og handle ind for. Så har de hvad de skal bruge.
Sådan har de gjort i mange år sikkert også før du blev født!
Er med på teknologien indfinder sig, men hey. Det burde være muligt at servicere disse kunder stadigvæk i stedet for at overlade dem til sig selv!
En IT support til disse mennesker er jo fuldstændig åndsvagt! Det giver ingen mening. Her skal den personlige service i filial være i orden.
Klaus Poulsen:Hvad fanden (undskyld sproget) har det med sagen at gøre, hvis bank manden er utilfreds kan han sikkert sagtens finde en anden butik! De har jo ikke lukket alle kasserne, men der hvor de har (som de bestemmer) kan du ikke få personlig hjælp mere, og det bestemmer de!!! Så skift dog bank hvis du har et problem med dette, jesus det hele lyder herinde som om bankerne er jeres, det er virksomheder som jeres og min, og vi vil gerne optimere og gøre det mest profitabel for os selv, eller hvad er problemet?
Du har tydeligvis ikke forstået budskabet Klaus. Forestil dig alle butikker du kan vælge imellem og hvor du kan købe din barbermaskine agerer på samme måde!
De er ens! Håber du kan se meningen med galskaben ,-)