Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorstol - Hot Eller Snot???

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Herinde

Jeg har før fået en masse hjælp til feedback på nogle kontorstole vi gerne vil sælge. Da alle herinde på Amino jo er i målgruppen for vores kontorstole, så er det jo et perfekt sted at bede om en mening Smile

Er denne kontorstol HOT ELLER SNOT? Se bort fra farven som selvfølgelig skal være sort

På forhånd tusind tak for din hjælp :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:33

Selvom den minder om et andet kendt design er den fed. Pris?

Fede malerier en blog om malerier

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:00

Fede Malerier:

Selvom den minder om et andet kendt design er den fed. Pris?

Yep den er helt sikkert inspireret af Eames stolen, men ikke en kopi...

Pris?? Hvad ville du synes var en fair pris?

Hilsen Morten

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:18

Den er lige lovlig svulstig/"for meget" til min egen personlige smag, men i en sort version ville jeg helt klart synes bedre om den, og jeg vil umiddelbart mene, at den er rimelig kommerciel.

Dog er jeg ikke helt overbevist om, hvor behagelig den er at sidde i. Synes ikke, at ryglænet ser helt komfortabelt ud :-).

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:22

Hej Morten,

Helt ærligt, så ser det umiddelbart ud som "not" for mig? Virker ikke til at være nogen særlig konfortabel-stol at sidde på i 8 timer hver dag? Kan være at denne holdning ændrede sig, hvis man sad på den først.

- Thomas L.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:34

@ Thomas

Ja den skal selvfølgelig være i sort - så vil den også se mere enkel ud, men dette var det eneste billede jeg lige havde. Mht komforten, så skulle den være god nok. Der er lidt lændestøtte og så hovedstøtten. Men jeg har en prøve på vej hjem så jeg ved det snart :))

Men fedt at høre at der er bekymringer, for så er det selvfølgelig en udfordring at forklaret potentielle kunder at den er ganske behagelig!

@ Thomas L

Nej det er ikke en super blød stol, men vi har da rigtig mange som sidder i denne stol hele dagen:

Denne minder meget om stolen jeg spørger til.....

Igen tak for kommentaren, også omkring ryglænet. Det er helt sikkert noget vi skal være OPS på!

Hilsen Morten

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:25

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Er denne kontorstol HOT ELLER SNOT? Se bort fra farven som selvfølgelig skal være sort

Jeg er vild med den, men ville egentlig hellere have den i lys brun som på billed end i sort. En af de flotteste stole jeg har set længe.

Så jeg er solgt på designet, men hvordan er kvaliteten. Problemet med de fleste kontorstole er at det føles som om de er lavet af mælkekartoner, og at der ikke skal mere til end lidt sidevind før de vælter. Jeg vil have en tung stol som ikke giver efter eller er let at vælte. 

ps: er slank af bygning ;-)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja undskyld jeg siger lige ud - stolen er et mixmax, men helt klart tænkt som noget der meget gerne vil læne sig op af et  'look a like' smart italiensk design. 

Resultatet er langt fra noget, der bare nærmer sig noget i retning af æstisk elegance. 

det er NOT for mig - og jeg vil ikke eje den, selv hvis jeg fik stolen foræret. 

vh

ann 

Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:56

He he hvor er det sjovt at se hvor forskellig smag folk har. En synes det er den flotteste stol han har set længe og en anden synes det er mixmax.... SUPER FEDT MED ÆRLIG RESPONS Big Smile TAK

@ Leon

Så er du en af de få. Nu har vi solgt kontorstole i et års tid, og 19 ud af 20 stole har været sorte! JEg elsker også lidt farve på stolen, men laaangt de fleste vil have en sort kontorstol, så der er desværre nok ikke nogen chance for at den nogen sinde bliver solgt i denne farve... desværre.

Om den er noget værd kvalitetsmæssigt ved jeg først når der kommer en prøve. Hele ideen med tråden var blot at se om der overhovedet er interesse i en model som denne..... og det er der :)

@ Ann

Hej Ann

Du skal ikke undskylde. Jeg er ude efter en ærlig mening, så tusind tak. HVis alle i tråden havde sagt at den var møg grim så var der jo ikke nogen mening i at prøve at få dem hjem og begynde at sælge den.... Nu er der både dem der er for og imod. Det viser jo at smag og behag er ret forskellig, men det overrasker mig at folk kan have så stærke følelser for den... både på godt og ondt.

ER DER ANDRE DER HAR EN MENING? Så vil jeg meget gerne høre den :))

Hilsen Morten

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:16

Ud over farven, så ser stolen udmærket ud, men nu har jeg også en der ligner i forvejen :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)