Tror du er på rette vej :) |
Lyder godt, og tager som sagt imod alt hjælp, kritik og spørgsmål, glædeligt, jeg er af den opfattelse at det netop er det derkan gære et produkt endnu bedre :-)
Tror du er på rette vej :) |
Lyder godt, og tager som sagt imod alt hjælp, kritik og spørgsmål, glædeligt, jeg er af den opfattelse at det netop er det derkan gære et produkt endnu bedre :-) |
Jeg skifter meget gerne mit æble-tv ud, men kun under den forudsætning at jeg får noget bedre. Og som jeg hører din salgstale giver din løsning mig alene muligheden for at rippe DVD-skiver udover hvad jeg i forvejen har. Det er meget muligt at dit produkt ikke skal konkurrere med æble-tv, men det kommer det til uanset hvordan du vender og drejer det. Misforstå mig endelig ikke - jeg er sikker på at dit produkt er ganske fremragende, jeg tillader mig bare at påpege at du kommer i hård konkurrence, hvis målgruppen er lægfolk der alene vil have smart-tv funktionalitet. |
Udfordringer skal han nok løbe ind i, men sælger han 500 enheder til teknik-nørder i version 1 med bare nogenlunde succes så er der åbnet for dørene til forbedringer bygget på erfaringer i stedet for det hav af gæt, som han sidder med nu. Skulle det gå galt med 500 stk, så er gælden overkommelig - givet, at han trækker stikket forholdvis hurtigt. |