Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du også studerende og vil igang med et projekt?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Hvor ved du fra, at afkastet bliver større? Ja, chancen er der for at det kan blive en succes men statistikken viser det modsatte!

Hvis du allerede kendte til de faktorer, som folk har skrevet at du skulle tænke på, hvorfor har så du ikke skrevet omkring det? Tror virkelig folk herinde gerne vil have at det lykkes for andre, hvorfor de kommer med gode råd.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 12:44

Der skal ikke meget til før at afkastet bliver større end bare lønnen... Det er ikke mange tusind kroner der skal intjenes før det kan betale sig.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:10

Det kommer jo selvfølgelig an på, hvor mange timer det vil tage at programmere og hvor meget vedligeholdelse der derefter er. Derudover skal programmøren regne på, hvor meget indtjening han mister ved at være på dit projekt 100%.

Og hvem siger, at du kommer til at tjene penge på dit projekt - det kunne ikke tænkes, at det ikke bliver en succes?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 13:31

Kan sige at der er næsten 100% chance for at projektet kommer til at tjene penge. Det er en service der ikke findes endnu, og efterspørgelsen på service er blevet større (vokser stadig).

Men indlægget her er ikke skabt for at du skal være på tværs.... Du har kørt den helt ud på et sidespor hvor den ikke hører hjemme - du bedes venligst stoppe :)

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 17:31

Du er stadig meget velkommen til at skrive til mig!

PM mig eller tobias.gladsaxe(snabela)gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:51

Som jeg ser det er du bange for at folk vil stjæle din ide? Hvis der er en der gerne vil det så kan det jo lade sig gøre ved at udgive sig for at være den du leder efter ;) 

Hvis der er stor efterspørgelse så er der nok et ligende produkt eller også er man ved at lave et ;) 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 12:00

Tråden her bør lukkes. Jeg har fundet mig partnere til projektet.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)