Hej Aminoer, Her er en kopi af brevet til PostDanmark. Jeg behøver vidst ikke skrive hvad jeg mener om dem ! Vi bruger mellem 15.000 og 20.000 kr på porto OM MÅNEDEN. Jeg driver en internet forretning, og er lige flyttet til Sejstrup, 6740 Bramming
Har bedt om tilbud på postafhentning, og som i kan se af nedenstående så koster 1 gang ugentligt over 69.000 kr OM ÅRET
Er Postdanmark blevet skrupskøre ??
Jeg har talt med en dame på Bramming posthus (som i jo har lukket) og hun mente at det var hende der skulle køre her. Damen der har givet tilbuddet cemtralt fra , siger at i skal køre fra FREDERICIA PÅ KM TAKST. Det er jo forrykt.
Jeg har forsøgt følgende:
Aflevering i postbutikken i Superbest. Blev først afvist fordi jeg kom med to sække post (har normalt 4-5), og så skulle jeg ikke komme dernede for det var for meget for dem. Efter en samtale med jer fik vi så det på plads, men jeg skal bære alting gennem hele superbest. Der er ingen mulighed for at aflevere ved en bagdør såvidt jeg ved.
Posthuset er altid lukket. Det gjorde i for flere år siden. Har dog fundet udaf at der somme tider er nogen, men det er jo lidt tilfældigt om jeg så kan komme af med pakker der eller ej.
Hvad har i tænkt jer at gøre ved denne sag ? Postdanmark sidder alene på levering af pakker til private kunder, og dette her ser jeg som et bevidst forsøg på at udnytte en position. Jeg tror ikke det er i regeringens eller nogen andens ånd, at holde private virksomheder nede på denne måde.
/Charlotte Hansen |
måske skulle samtlige webshop ejere starte deres post firma