Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmark kræver over 1300 kr for at afhente pakker 12 km fra et posthus

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget personligt i mit svar - jeg tror bare du skal finde en anden vinkel til Post Danmark, selv stå for indleveringen eller finde en lokal vognmand som vil hente dine pakke og køre de 12 km.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 15:31

ChokeretTongue Tied

55,- pr. km. Ærgeligt du ikke bor tættere på mig, for så ville jeg da gerne gøre det for det halve.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 15:34

Kan heller ikke anbefale at sende klager i den tone, det er for amatøragtigt, hold det i kritisk men pænt sprog, det kommer man længst med

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:00

Der er da, så vidt jeg kan se, ikke noget personligt i indlæggene.....

Det virker bare som et voldsomt udbrud med den baggrundshistorie, som du selv giver. Nu kommer der så lidt mere af historien og så bliver det jo lidt tydeligere, hvorfor du bliver sur. Hvis du synes at det er den rigtige måde at kommunikere på, så er det da helt fint. Mit indlæg var blot ment som et godt råd, for jeg har ikke erfaring med, at man kommer særlig langt på den måde.....

Anyway...det styrer du heldigvis helt selvBig Smile - Held og lykke med at finde en løsning. 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 16:08

Kritikken går skam ikke på indlæggene, men at skrive et brev til PostDanmark i den tone er jo det rene selvmord, der er da garanti for at det ryger nederst i bunken.

Tilmeldt 22. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:09

Hej Charlotte

Det kan ikke være rigtigt. De må have lavet en fejl og såfremt det er korrekt, så vil jeg tro det er en sag for konkurrence styrelsen. Jeg er af den overbevisning, at vi bor i et land hvor at noget sådan umuligt kan lade sig gøre og som andre nævner, så har Post DK monopol og dermed ser konkurrence styrelsen meget strengt på en sag som denne. (gad vide om jeg måske er lidt naiv...optimist...lyder bedre!)

Jeg ser to muligheder: Kæmp din sag. Gå hele vejen --> presse, politikkere og som sagt konkurrencestyrelsen.

Fordele: du kan vinde over PostDK (Yes, det er næsten ligeså stort som at vinde over SKAT!) du kan få en helvedes masse presseomtale = markedsføring.

Ulempe: Voldsomt meget arbejde og kan tabe, hvis det er et lorteland!

Anden mulighed er, som andre har sagt, at finde nogen der kan køre det for dig til en brøkdel. Der er med sikkerhed en knægt i hans nye Golf fra 86´, der er frisk på at smutte en tur på posthuset en gang om ugen for 400,- ! Sæt en seddel op i Brugsen eller på Posthuset!

Knæk og bræk :-)

tdinsen

www.maarbjergshop.dk Kaffe, te, chokolade - Den bedste specialbutik på nettet

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 16:40

Det tror da pokker, at PostDanmark skal have kassen for at hente dine pakker.
De lukker jo efterhånden alle posthuse og skal derfor køre længere og længere.
Vores lokale posthus, som forøvrigt har vundet prisen som den bedste, lukkes uden videre og skal erstattes af et eller andet, som ikke er på plads endnu. Måske den lokale Kvickly????
Så nu kan vi kikke langt efter servicen!!!!!   De stakkels piger i ekspeditionen kan jo ikke gøre for det, selv om de får skideballerne for det!!!!
Jeg mente forøvrigt, at jeg gjorde PostDanmark en "tjeneste" ved at have postboks (35 år efterhånden), men de kan stadig ikke sørge for korrekt post i de enkelte bokse. Men det er jo en helt anden historie.
Sjovt nok, så er reklamerne ikke i boksen kl. 9, men de kommer først når postbudet kommer hjem efter kl. 15, mystisk!!! Har han dem med ud????
Og stopper dem i boksen, når han tømmer tasken????
Til sidst:  Når nu posthuset lukker, så bibeholdes boksene i indgangen!!  Når jeg så får en anmeldelse på pakker, som jeg hidtil har kunnet få ved lugen uden for åbningstid, så skal jeg formentlig hente pakkerne et andet sted i byen efter kl. 10!!!!
Service????  Måske!

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 17:54

Paul Paulsen:

Vores lokale posthus, som forøvrigt har vundet prisen som den bedste, lukkes uden videre og skal erstattes af et eller andet, som ikke er på plads endnu. Måske den lokale Kvickly????

Nå, bor du også i Aars Smile

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 18:18

Næ,  der kommer jeg først, når jeg bliver gammel!
Jeg bor i Vestjyllands smilehul:   LEMVIG

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28

tdinsen:

Hej Charlotte

Det kan ikke være rigtigt. De må have lavet en fejl og såfremt det er korrekt, så vil jeg tro det er en sag for konkurrence styrelsen. Jeg er af den overbevisning, at vi bor i et land hvor at noget sådan umuligt kan lade sig gøre og som andre nævner, så har Post DK monopol og dermed ser konkurrence styrelsen meget strengt på en sag som denne. (gad vide om jeg måske er lidt naiv...optimist...lyder bedre!)

Den der har grisen sætter prisen ;-) Post DK har da kun monopol fordi kunderne fravælger deres konkurenter. De kan da bare vælge GLS i stedet for. Og er der ikke nogen konkurrenter, så iværksæt en og gør det bedre!

Det er kunderne der vælger hvem der skal have lov til at have monopol. Der er en grund til at jeg vælger Cybercity fremfor TDC og Engholm mælk fremfor Arla mælk, og det er absolut ikke pga. prisen.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)