Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

må jeg sende emails??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Når en kunde har købt et produkt på min hjemmeside, så får kunden en e-mail, når betalingen er modtaget og når varen bliver sendt..

Må jeg så sende en e-mail til kunden 10 dage, eller 1 mdr. efter kunden har modtaget varen?

I mailen ville jeg tilbyder kunden at sende et billede af produktet monteret på hans / hendes bil (jeg sælger styling til biler), hvor kunden så deltager i en konkurrance om et gavekort.

Venlig hilsen
Mathias
Shinetech.dk

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:21

Nej - du skal ha hans tilladelse til at sende e-mail med tilbyd og nyheder ellers er det spam - også selv om det er en kunde. Du må kun sende ham besked om afsendelse, faktura vedr hans køb. Hvis du ved købet får kunden til at krydse af for at ville modtage nyhedsbreve og/eller tilbud, så er den fin - der skal bare være let mulighed for at kunne afmelde også

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:29

Kunne du ikke sende det forslag med, samtidig med varen måske ?

Jeg går ud fra det er fordi du gerne vil have nogle ref./billeder at vise på din side.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:31

ja det vil da givet være lovligt, at vedlægge et brev og et billede sammen med varen. Personligt ville jeg se mere på det end en mail 

vh

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 16:47

Okay,

Fremover vil jeg vedlægge en lille besked med pakken.

Hvis jeg skriver en besked, hvor jeg spørger kunderne om varen lever op til forventningerne, er dette så spam?

I så fald kan jeg vel spørge kunden om de vil sende et billede, hvis jeg kommer i dialog med kunden først?

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 16:50

Hov det fremgår ikke så klart i mit første indlæg, men: Det er kunden, som opfordres til at sende et billede af varen - ikke mig.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:56

Mathias @ Det er kunden, som opfordres til at sende et billede af varen - ikke mig.

Jo, den var jeg med på..

- Opfølgningsmail omkring tilfredshed..  Jeg bruger det faktisk selv, men om det er 110 % ok iflg. loven ved jeg faktisk ikke.

Jeg kan dog ikke forestille mig at komme i problemer af den grund.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:02

Jesper Laugesen:

Opfølgningsmail omkring tilfredshed..  Jeg bruger det faktisk selv, men om det er 110 % ok iflg. loven ved jeg faktisk ikke.

Jeg kan dog ikke forestille mig at komme i problemer af den grund.

Kan jeg heller ikke - kun hvis hovedformålet var at få lokket kunden med i et nyt køb af noget andet - ellers finder jeg selv opfølgning som tilfredsmåling som OK - men nysalgs forsøg er no-go og jeg vælger en anden netbutik næste gang

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 21:40

Jamen, det vil da sige at jeg godt kan sende en besked ud til mine kunder og høre om de er glade for varen. Jeg må vel så gerne, samtidig tilbyde dem at sende et billede af varen monteret på deres bil?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:48

Mathias:
Jamen, det vil da sige at jeg godt kan sende en besked ud til mine kunder og høre om de er glade for varen. Jeg må vel så gerne, samtidig tilbyde dem at sende et billede af varen monteret på deres bil?

Du kan jo også overveje at bruge "undtagelser ved løbende kundeforhold", og sende kunden en opfølgningsmail med tilbud på lignende produkter, og så lige putte ind, at de i øvrigt kan deltage i din konkurrence.

Det skal nævnes at jeg ikke er 100 % sikker på at den går, så du bør undersøge det grundigt først, men jeg vil tro at den kan gå.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)