Det lyder helt fornuftigt - Jeg er nu ikke enig i, at du ikke ville kunne fradrage evt udstyr købt for at arbejde som massør - eller hvis en webside er købt og jo i sagens natur for at tjene penge - uanset firma - den er der også fradrag for - men jo ikke momsen - men det lyder fornuftigt i alle fald. Dit overskud skal du lægge på dit forskud. Du kan bede skat om udvidet selvangivelse og lægge det i pt 111 som det eneste det er det korrekte. Den uvidede omfatter punkter fra 111 og frem som er dit virksomhedsoverskud. Du kan her læse om REGNSKAB I PERSONLIG VIRKSOMHED og her hvad du betaler af SKAT I PERSONLIG VIRKSOMHED - og endeligt - du skal jo så ha haft moms på alle regninger fra den dag du var registreret og kan læse om hvad der for MOMS DU SKAL OVERHOLDE som sidste del (hvis du ikke er træt af dem allerede god vind vh |
Takker
jeg klør på og tager det som det kommer, skal jo lærer det, jeg har tingene til at starte med, så der er ikke indkøb på dette, hjemmeside laver jeg selv(er næsten færdig), så firmaet vil give overskud fra start også selvom det bliver småt til at starte med :-)
jeg vender tilbage hvis jeg løber ind i problem
endnu engang tak for hjælpen.