Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg keder mig.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske opbygge noget indhold, du kan trække på seo-mæssigt? Og annonceringsmæssigt? Skrive om spiludgivelser, der ligger 6-12 måneder længere fremme end din launchdato fx.

Fra København
Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:54

Hvis jeg var dig ville jeg bruge mere tid på at overveje/komme på nye ideer til andre produkter du gerne vil sælge inden for samme branche. Brug den tid du har tilbage til at fuldføre din oprindelige idé.

Jeg ville ikke starte noget helt nyt, eftersom du allerede arbejder/laver meget i forvejen. 

Så prøv at gøre din idé/koncept/hjemmesidens design osv perfekt. 

Mvh

Daniel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03

Dette forslag afhænger selvfølgelig af, hvor lang tid du har før du kan arbejde videre med webshoppen. Men hvis du har tilstrækkelig lang tid, kan du prøve affiliate marketing. Når så du kan gå igang med webshoppen igen, har du forhåbentlig fået en mindre indtjening, som du kan bruge på at investere yderligere i webshoppen. Derefter kan du have dine affiliate sider som et hobbyprojekt, mens generere penge passivt.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:08

Stop med at fokusere på de ting, som du ikke kan lave eller nå - engang i mellem må man acceptere, at bolden ligger på andres bord.

Fokusér på andre områder af din forretning - hvordan kan du gøre din shop bedre? SEO er et område, som du aldrig kan blive færdig med.. Hvad med at lave anmeldelser af spil? :-)  Gerne med video eller lignende, hvor du skiller dig lidt ud på et marked, som der er relativt meget konkurrence på.

Ellers tænk i strategiske baner ift. din shop - hvordan kan du gøre din shop til Danmarks bedste? 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)