Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg keder mig.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er igang med at starte en webshop op, med spil og konsoller.
Det hele går fint og jeg har alting klart, men min leverandør er MEGET langsom til at svare tilbage, og banken ligeså.
Så jeg keder mig faktisk en lillesmule, da jeg ikke rigtig kan komme videre før.

Jeg går og tænker lidt på at åbne en lille webshop, bare noget sjovt ved siden af.

Men jeg er helt blank for ideér.. Hvad kan jeg lave i mellemtiden(eller lave ved siden af)?

Nogen der har nogle gode iddér ?

Dbh Mads 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:47

Hvis du ikke har job, så tag noget midlertidigt lige meget hvad, så du skovler lidt penge ind til at kunne køre din webshop for den første tid + det virker godt i forhold til banken at ha så meget med selv som muligt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:49

Hej Mads

Jeg er enig med Cookie.
Start op i det små vedsiden af alm. job. Har du ikke et job så find et fast jo og start op vedsiden af som selvstændig.
Så er du ikke afhængig af en større indkomst lige med det samme.

Held og lykke ,-)

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  MM Trading Skrevet kl. 12:52

Jeg har skam et job. Jeg arbejder i GameStop ca 25 timer om ugen, samtidig med jeg går på HG.

Men det jeg efterlyser er noget at lave i mit eget firma.

Da jeg drømmer om at blive selvstændig, så føler jeg det rigtig frustrerende ikke at have noget selvstændigt at lave, hvis i forstår hvad jeg mener :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:55

godt nok så - jamen så vil du jo vel stadigt i alle fald være afhængig af banken så dem må du jo nok rykke på i første omgang - finde ud af hvad de mangler så I kan komme videre

Ellers må det være at se efter noget der efterspørges af de samme brugere som de hovedprodukter du påtænker + få fundet alternative leverandører - det skal man altid have + skub i dem der tøver - finde ud af konkret hvorfor

Noget helt nyt - ville jeg ikke kaste mig ud i

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  MM Trading Skrevet kl. 12:59

Jeg vil prøve :)
Tak for svar

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 13:00

Lav en forretningsplan, læg realistiske budgetter, lav en strategi for hele virksomheden, sæt nogle målsætninger, lav del-strategier (markedsføring, sociale medier, logistik etc.). Læs om skat, moms etc. Led efter andre (billigere og bedre) leverandører, forhandl med dem. Opret dig på facebook. Overvej din lancering (når den tid kommer). Lav en markedsanalyse. Lav en analyse af din egen (kommende) virksomhed. Prøv at tænk som en kommende kunde i din shop. Hvordan får du fat i kunden, hvorfor skal kunde vælge dig, hvem er din kunde, hvordan vil du tilrettelægge markedsføringen med netop din målgruppe? Tænk over alle disse ting og få skrevet noget ned.

Der er med garanti rigeligt at tage fat på, mens du "venter". God arbejdslyst :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:18

Alt hvad Mark sagde herover ^^

Og derudover vil jeg råde dig til, at starte en blog, hvor du skriver indlæg og artikler som relaterer til dine varer. På den måde kan du arbejde dig op i søgemaskinerne, og starte et kundegrundlag, inden du starter din shop.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  MM Trading Skrevet kl. 14:17

Tim J. Nielsen:

Alt hvad Mark sagde herover ^^

Og derudover vil jeg råde dig til, at starte en blog, hvor du skriver indlæg og artikler som relaterer til dine varer. På den måde kan du arbejde dig op i søgemaskinerne, og starte et kundegrundlag, inden du starter din shop.

God idé, det tror jeg faktisk jeg vil gå igang med :)

Mvh Mads

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 14:33

og skriv mange, mange SEO artikler. I hvert fald over 100. Så bliver du på den rigtige side....

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)