Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en reklame som på en taxa?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

.. til min egen firmabil?

Hvis jeg dog kun skal have siderne og bagende klistret til med sponsorlogo.

Jeg er helt blank.

5.000?

10.000?

20.000?

Fra frederiksberg c
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:18

hey...

er ikke sikker på priserne da de svinger helt vildt afhængigt af hvem der laver det...

men nedenstående er et meget godt bud på noget i den billigere ende... og de sender det gerne!

http://agskilte.dk/autoreklame.htm

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:30

Hej,

Det afhænger af hvad du mere præcist mener. En taxa er jo normalt fuldstændigt pakket ind i folie, men skal du derimod (som du nævner) kun hhve udskåret 3 logoer i folie (siderne + bag), er prisen noget lavere. Du er velkommen til at sende mig en mail på jesper @ qtag.dk med yderligere info, så kan du få et godt tilbud.

// Jesper Skov

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 17:41

kontorinvest:

.. til min egen firmabil?

Hvis jeg dog kun skal have siderne og bagende klistret til med sponsorlogo.

Jeg er helt blank.

5.000?

10.000?

20.000?

Tjek qxl.dk

Jeg ved at der er nogle gange vandvittige gode tilbud på lige netop den løsning du snakker om der..

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Viborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Fra  signstore.dk Skrevet kl. 10:47

Hejsa

Reklame på biler er meget forskellig fra kunde til kunde, men en typisk almindelig bil med reklame koster mellem 2500 - 3500 incl. montering.
Vi laver også helindpakninger af biler, og det kan koste helt op til 20.000 afhængig af valg af materialer og biltype.

Giv os et kald eller mail med specs på bilen og vi kan lave et gratis udkast til dig.
www.fiil-grafisk.dk   7023 4720

Frederik Fiil

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:31

I MediaMouse laver vi også den slags og som andre også har skrevet, så kommer prisen an på hvor vidt du skal have pakket hele bilen ind eller blot noget af den. Hvis det er en fuld indpakning, så kommer det også an på bilens størrelse om hvor avanceret layoutet er. I nogle tilfælde er designet af selve layoutet næsten lige så dyrt som selve monteringen.

En fuld indpakning ligger et sted imellem 12 og 20.000 kr afhængigt af ovenstående faktorer, imens mere simpel skiltning kan laves betydeligt billigere - navnlig hvis du selv monterer folien, da timeprisen i forbindelse med monteringen er den dyreste. Logoer m.m. til montering direkte på lakken laver vi helt nede fra 250 kr. og opefter, afhængigt af antallet af farver, størrelse, detaljegraden og ønsket holdbarhed.

Uanset hvad, så må du love mig ikke at hoppe på en som sælger den slags på QXL. For det første er 99% af dem hobby-virksomheder. En stor del af dem er drevet af folk som ikke har synderlig meget erfaring og blot har købt sig en folieskære og mener at det er alt hvad der skal til ( læs mit mere detaljerede svar omkring dette her: http://www.amino.dk/forums/t/10565.aspx ) . Og en bil kan man altså gøre rimelig alvorlig skade på, hvis man ikke har styr over hvad man foretager sig (ridser og prik-huller i lakken, ødelagt lak efter dårlig afrensning, ødelagt lak og plastik efter varmepistol).

/Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)