Oplevede (nu siger jeg det sådan i lyset af de nye opgraderinger) før i tiden at to tabs ikke kunne stå og loade på samme tid. Der skete en form for "endless loop" hvor den ene venter på at læse færdig før den næste gang gå i gang. Dead lock. :-P
Problemet ligger i at browsers bruger en javascript engine der som regl kun køre på 1 tråd, så de afvikler maks 1 ting i javascript af gangen, dette er også grunden til at man ikke skal bruge document.write, fordi man blockere render engine mens den bliver skrevet :P
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Nej var ikke en speciel url, fik os fejlen da jeg skulle skrive indlægget, trykkede ok og siden giver en timeout.
Men skal selvfølge ikke udelukke det er en fejl i min browser.( men kan det tænkes at chrome giver en timeout når der er gået, lad os sige 7 sek, og at amino så ikke er loadet inden da, også giver chrome den fejl 7.
Men skal selvfølge ikke udelukke det er en fejl i min browser.( men kan det tænkes at chrome giver en timeout når der er gået, lad os sige 7 sek, og at amino så ikke er loadet inden da, også giver chrome den fejl 7.
De sammenbrud vi har set indtil videre har alle været gældende for stortset alle requests op imod Amino, så medmindre der er andre der har oplevet lignende vil jeg tror at det var et forbindelses, klientmaskine eller browser problem.
Jeg har lige haft problemer med at komme ind på Amino for 5 minutter siden. Der kom en fejlside frem.
Kan du sige noget om hvad der stod på fejlsiden?
Nej desværre. Først da det virkede kom jeg i tanke om denne tråd, og jeg lagde derfor ikke mærke til fejlbeskeden.
Kan det passe at det var noget med "ups"? Det eneste jeg kan huske med sikkerhed er, at der stod, at Amino er blevet gjort opmærksom på fejlen, og at hvis det gentager sig, så kan jeg kontakte Amino support.