jeg hvis det er overgang til indlæg du ikke har læst - så tager den lang tid - eller indlæg du selv har medvirket i - lang tid - hvor de enkelte indlæg går fint hurtigt
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Havde det været et problem på Aminos server, ville fejlbeskeden havde indeholdt tekst "Operation timed out".
Lucas - Hosting4Real:
Ved ik om det er mig der læser forkert, men det står der altså også :D
Det synes jeg nu også der står. :-)
Jeg oplever ligesom Simon også, at jeg til tider ikke har lyst til at besøge Amino, fordi det er for sløvt til at samarbejde med. Det er sikkert noget der arbejdes på, men indtil da bliver det til en sjældent gang i ugen.
Derudover oplever jeg et dumt problem; man kan ikke åbne flere faneblade med Amino.
Et eksempel:
Jeg browser forsiden igennem Vælger 3-4 indlæg jeg gerne vil se mere til; højreklikker på dem alle og åbner i ny fane Amino hoster og kan slet ikke åbne to sider ad gangen.
Havde det været et problem på Aminos server, ville fejlbeskeden havde indeholdt tekst "Operation timed out".
Lucas - Hosting4Real:
Det synes jeg nu også der står. :-)
Jeg oplever ligesom Simon også, at jeg til tider ikke har lyst til at besøge Amino, fordi det er for sløvt til at samarbejde med. Det er sikkert noget der arbejdes på, men indtil da bliver det til en sjældent gang i ugen.
Derudover oplever jeg et dumt problem; man kan ikke åbne flere faneblade med Amino.
Et eksempel:
Jeg browser forsiden igennem Vælger 3-4 indlæg jeg gerne vil se mere til; højreklikker på dem alle og åbner i ny fane Amino hoster og kan slet ikke åbne to sider ad gangen.
Tror der var lidt citering der gik galt der dropit
Jeg har lige nu 9 tabs åben, så den kan klare det! Men ikke altid den er glad :D
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Betydningen er den samme, men det er ikke det samme der står.
Forskellen er hvem der skriver fejlmeddelsen, når IIS'en er for lang tid om at behandle en request skriver den en timeout besked som netop indeholder den eksakte tekst "Operation timed out". En sådan besked siger utvetydigt at serveren har været for lang tid om at behandle requesten.
Beskeden (Fejl 7 (net::ERR_TIMED_OUT): Der er opstået timeout for operationen) kommer fra Chrome og fortæller at browseren ikke kunne opfylde requesten indenfor sin timeout. Det gør fejlkilden svære at udlede, men det betyder at det langsomme led kan være alt fra klienten til forbindelsen, men sandsynligvis ikke er selve Amino applikationen.
Tror der var lidt citering der gik galt der dropit
Jeg har lige nu 9 tabs åben, så den kan klare det! Men ikke altid den er glad :D
Kan jeg godt se, der sneg sig en fejl ind.
Du er nok bare heldig. ;-)
Oplevede (nu siger jeg det sådan i lyset af de nye opgraderinger) før i tiden at to tabs ikke kunne stå og loade på samme tid. Der skete en form for "endless loop" hvor den ene venter på at læse færdig før den næste gang gå i gang. Dead lock. :-P