Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og Matas

Side 11 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
BusinessMaroc:

Men måske jeg skulle skrive en mail til Forever Living og se om de vil svare og hvor hurtigt de vil svare, så kan vi jo publicere svarene her.



Det var da en god ide - mener Forever Living fylder 35 år netop i år, så er sikker på de har en "forbruger-hotline" i form af mulighed for at stille spørgsmål til specifikke ting omkring produkt-porteføljen på mail - og så få et svar indenfor måske 24 timer.

Ihverftfald vil jeg formode de har sådan en "hotline" for deres forhandlere - men måske også for kunder?

Det har de fleste faktisk ;-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

4YouCan2:
Forstår godt det er vanskeligt område det her man tør jo slet ikke begynde er det så svært at etablere sig med en forhandling!

Du kan være helt rolig - denne type diskussion er helt ekstraordinær, det er på ingen måde noget du vil opleve til hverdag. 

Dit "job" som netværker er primært at få folk til at flytte deres indkøb fra et sted til et andet. 

I det selskab jeg repræsenterer, er de primære argumenter, at produkterne har et langt højere indhold af bio-ekstrakter end markedsstandarden, man gør samtidig noget godt for miljøet og for fattige børn i DK, man køber ind til engros-pris, og har mulighed for at få sine egne produkter gratis ved blot at anbefale ganske få kunder.  

Hvis folk ikke kan se fordelene allerede her - så er det bare videre til næste kunde. Jeg har aldrig i mit liv oplevet en debat, der er så detaljeorienteret som denne - så du kan være helt rolig - og ja, langt de fleste producenter har helt styr på det faglige og på det tekniske - eller, de har i hvert fald lige så godt styr på det, som alle de andre producenter. Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Fashion-Seller:
Men hvor er det ynkeligt, at du nu falder ned på et niveau, hvor du kalder mig en bevidst snyder... Det fortæller vist alt om dig, og så stopper mine indlæg hermed til dig..

Du fortolker det skrevne og det er ikke det der står - der står:

"men det er jo ikke alle der driver virksomhed der bevidst ”snyder” med produkterne" 
Du efterlader dine læsere med den opfattelse at alle MLM-er snyder med produkterne - og det er jo ikke tilfældet.
Nu kan du jo se Loreal cremen - der fik en tur på TV i går! Stor vel renommeret virksomhed der i markedsføringen går over stregen i produktets fortræffeligheder.
Som nævnt for jeg ved ikke gang så er der brådne kar alle vegne!   Wink

Hvis man skal diskuterer, så kræver det, at du læser det, som der bliver skrevet! Nu citerer jeg mig selv, og så er det vist meget tydeligt, at mit indlæg ik giver indtryk af, at alle MLM selskaber snyder!

Fashion-Seller:

Men hvor skal folk kigge hen? Det er et marked, som er uoverskueligt, og der findes også MLM selskaber, som benytter de samme metoder, som der er omtalt i de to udsendelser...

Og hvis du sammenholder ovenstående citat med resten af indlægget, så er der vist ingen tvivl om, hvad der er skrevet, samt hvad der er ment!

Og igen jeg har ik angrebet MLM, hvilket jeg faktisk fraskrev mig helt i starten at diskuterer, jeg synes bare det er unfair, at Matas skal hænges ud på EN fejl...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 11 ud af 11 (103 indlæg)