Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og Matas

Side 10 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

Hej Jan,

Så køre den igen Jan - nu får du ikke mere tid herfra - du må have det pænt og jeg håber du får styr på det hele og en god forretning!  Wink

Stikker du nu af igen John Sommer, kom nu ind i kampen og kæmp for dine synspunkter - vær en mand og svar på spørgsmålene.

Hvis der var skyggen af beviser for at argan olie er skadeligt for mennesker ved normalt brug, så ville jeg bøje mig i støvet og sige.. det var fandens.. der var en artikel og noget videnskab jeg ikke kendte til. Prøv det John Sommer - du får det bedre af det.

Sandheden kommer ALTID frem.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

BusinessMaroc:
kom nu ind i kampen og kæmp for dine synspunkter

Du har så travlt med lange ud efter John, at du helt glemmer at svare på de spørgsmål du er blevet stillet på side 8. 

Kom nu ind i kampen. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

BusinessMaroc:
kom nu ind i kampen og kæmp for dine synspunkter

Du har så travlt med lange ud efter John, at du helt glemmer at svare på de spørgsmål du er blevet stillet på side 8. 

Kom nu ind i kampen

Jeg er skam inde i kampen, og har været det hele tiden. Har lige skimtet det igennem og er det korrekt du henviser til dit spørgsmål og en andens spørgsmål omkring parabener?

Der er videnskabelig dokumentation for at nogle parabener er skadelige og andre ikke er. En af parabenerne som er i Forever Livings Products produkt artikel 187, anses for at være problematisk. Kan du forstå det eller kan du ikke forstå det?

Parabeners fortsatte anvendelse er alene accepteret med grænseværdier og alene af den grund at det ikke har været muligt at finde frem til alternativer der er sikre, så derfor tager man det næstmest sikre og det er at begrænse brugen ved grønseværdier or nogle parabener og forbyde andre.

At jeg ikke har svaret dig skyldes alene at jeg mener du selv bør kunne læse dig frem til samme i EU dokumenterne som også findes på dansk.

Det andet fra BB Massage bevæger sig væk fra det specifikke vi snakker om og jeg ser derfor ikke grund til at svare på noget jeg ikke debatterer.

Er der andre spørgsmål du mangler svar på?

Jeg medgiver gerne at jeg ikke bryder mig om John Sommer, men det forholder jeg mig ikke specielt til, det jeg forholder mig til er, at han IKKE vil eller kan svare på forskellige spørgsmål i forbindelse med eksempelvis Forever Living Products produkt med artikle nr. 187.

Og jeg synes det er ganske validt spørgsmål der stilles da virksomheden IKKE selv vælger at give oplysningerne.

Og hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg da at Foever Living Poructs tager røven på danske forbrugere med deres prissætning som er 2,4 gange højere i Dk end i USA.

Det produkt der sælger til 137 i USA og 331 i DK for 30ml altså en DK literpris på dkk 10.000 er simpelthen uforskammet. Produktet koster mindre end dkk 10 pr. enhed i fremstilling.

 

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

BusinessMaroc:
kom nu ind i kampen og kæmp for dine synspunkter

Du har så travlt med lange ud efter John, at du helt glemmer at svare på de spørgsmål du er blevet stillet på side 8. 

Kom nu ind i kampen. Wink

Og så kan jeg måske lige stille dig et spørgsmål.

Finder du det på ingen måde betænkeligt, at man først forherliger Forever Living Products og når der så stille indgående kritiske spørgsmål som der sagtens kan svares på hvis man vil eller kan undersøge nærmere, at så stikker man halen mellem benene?

Det kunne være én af grundene til at folk har en holdning til MLM/NM som ikke altid er positiv, selvom det er verdens stærkeste salgskoncept imo.

Men måske jeg skulle skrive en mail til Forever Living og se om de vil svare og hvor hurtigt de vil svare, så kan vi jo publicere svarene her.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BusinessMaroc:
Kan du forstå det eller kan du ikke forstå det?

Maroc -> Jeg magter ikke din totalitære "jeg ved alt - alle andre er idioter" facon. 

Der findes adskillige videnskabelige studier, der modsiger dit parabene-hysteri, og mange af de studier du holder dig til, er sandsynligvis forældede, eller de er udført efter samme formel, som du selv harcelerede over tidligere - nemlig at man sprøjter parabenerne ind - i mængder, der slet ikke kan komme på tale hos mennesker - i særdeleshed slet ikke via udvortes brug.

Du har lige sagt, at hvis der kommer dokumentation frem, der modbeviser din viden, så bøjer du dig.

Det synes jeg du skulle holde fast i.

Har du også tænkt dig, at man skal forbyde jordbær, vindruer m.m. samt begynde at ændre de medicinske formler, der i vid udstrækning anvender parabener - parabener, der vel at mærke går direkte i blodbanerne?

Dette er ikke et forsvar for FLP eller John, blot en høflig anmodning om at skrue lidt ned for aggressiviteten, da du altså ikke ved alt - selvom du gerne vil give det indtryk. :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BusinessMaroc:
Finder du det på ingen måde betænkeligt
 

Et af hovedtemaerne i denne tråd er netop, at man ikke skal tale dårligt om konkurrenten, så jeg har slet ikke nærlæst endsige taget stilling til jeres debat. 

BusinessMaroc:
Det kunne være én af grundene til at folk har en holdning til MLM/NM som ikke altid er positiv

At stemple det som en "MLM-ting" mener jeg er decideret lamt. Hvis nu John havde haft en webshop med plejeprodukter - havde det så været "en webshop-ting???" Det giver ingen mening. 

Det har været fornøjeligt med en ophedet debat - men nu synes jeg den er nået til et niveau, hvor det ikke rigtig giver mening at holde liv i den længere. 

Kald det stikke halen mellem benene hvis du vil - jeg kalder det tidsoptimering. Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

BusinessMaroc:
Kan du forstå det eller kan du ikke forstå det?

Maroc -> Jeg magter ikke din totalitære "jeg ved alt - alle andre er idioter" facon. 

Der findes adskillige videnskabelige studier, der modsiger dit parabene-hysteri, og mange af de studier du holder dig til, er sandsynligvis forældede, eller de er udført efter samme formel, som du selv harcelerede over tidligere - nemlig at man sprøjter parabenerne ind - i mængder, der slet ikke kan komme på tale hos mennesker - i særdeleshed slet ikke via udvortes brug.

Du har lige sagt, at hvis der kommer dokumentation frem, der modbeviser din viden, så bøjer du dig.

Det synes jeg du skulle holde fast i.

Har du også tænkt dig, at man skal forbyde jordbær, vindruer m.m. samt begynde at ændre de medicinske formler, der i vid udstrækning anvender parabener - parabener, der vel at mærke går direkte i blodbanerne?

Dette er ikke et forsvar for FLP eller John, blot en høflig anmodning om at skrue lidt ned for aggressiviteten, da du altså ikke ved alt - selvom du gerne vil give det indtryk. :-)

Hehe Allan, det er fordi jeg ved der IKKE eksisterer tilfælde.

Men du bruger de "sædvanlige" sælgertricks som nogle MLM/NM bruger og det er at fjerne fokus på det omdiskutterede. Så lige for at ridse det op for dig, så er det omdiskutterede ikke parabener i almindelighed, men parabener i et bestemt produkt fra Forever Living - og jeg betragter det decideret som svagt at henvise til fødevarer og andres brug af parabener, da det produkt som FLP har IKKE behøver den form for konservering imo.

Gør nu dig selv en tjeneste og læs de dokumenter der er lagt ud af EU Kommisionen og tag så stilling til tingene. Og vi kan sagtens køre en paraben debat i en ny tråd, men tråden her handler jo om oplysninger som gives af folk der sælger en varer, og der må man konstatere at nogle MLM/NM folk heriblandt John Sommer der sælger Forever Living Products IKKE er i stand til at levere et bedre informationsflow og niveau, hvorfor det må konkluderes som jeg antyder, at han ikke ved mere end gennemsnittet.

Allan - sælger du Forever Living Products?

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BusinessMaroc:
Men du bruger de "sædvanlige" sælgertricks som nogle MLM/NM bruger og det er at fjerne fokus på det omdiskutterede 

Jeg er ikke igang med at sælge nogen noget Maroc, så det kan vel næppe betegnes som salgstricks - og jeg kan heller ikke se, at det skulle være et specielt MLM-problem:

"selv læger, sygeplejersker og andre sundhedsprofessionelle har meget begrænset viden om kosmetik, hvorfor myterne lever i bedste velgående." 

Udtalt af Monika Andersen, der er farmaceut. Hun siger endvidere:

"Skræmmekampagner har skabt frygt for parabener, så nu bruger kosmetikindustrien en række andre konserveringsmidler, som har resulteret i en
opblomstring af allergiske reaktioner"

Læs selv videre her: https://www.pharmadanmark.dk/aktuelt/pharma/Documents/2013%20januar/Pharma01_13_WEB_s30-31.pdf 

BusinessMaroc:
Gør nu dig selv en tjeneste og læs de dokumenter der er lagt ud af EU Kommisionen og tag så stilling til tingene.

EU's videnskabelige komite for forbrugerprodukter siger bl.a.:

"For tre andre parabener, propylparaben, butylparaben og isobutylparaben, vurderer SCCP, at det ikke er muligt med den nuværende viden at svare endegyldigt på, om der kan være en risiko for forbrugerne ved at anvende produkter med de maksimal tilladte koncentrationer af disse tre."

BusinessMaroc:
Allan - sælger du Forever Living Products?

Nej, jeg sælger LR produkter.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hæj Allan

Allan I:
"Skræmmekampagner har skabt frygt for parabener, så nu bruger kosmetikindustrien en række andre konserveringsmidler, som har resulteret i en
opblomstring af allergiske reaktioner"

Forstår godt det er vanskeligt område det her man tør jo slet ikke begynde er det så svært at etablere sig med en forhandling! Det er jo helt uoverskueligt men jeg er sikker på at producenterne de ved mere om det de kan jo ikke bare overøse markedet med vare der forbudte!  Surprise

Men det var dejligt at læse Allan man blev rolig igen.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 4YouCan2

4YouCan2:
Men det var dejligt at læse Allan man blev rolig igen.

Ja - det er dejligt at læse men du behøver ikke blive bange - har lige haft en tråd med folk der overvejer at starte en web-shop men er bange for alt det der kan blive til problemer, men hvis man ikke er indstillet på at tage fat på opgaverne og løse dem i den rækkefølge de kommer i så skal man nok ikke starte, men man må jo ikke glemme at vi alle er jo blevet trukket igang ved god hjælp og inspiration dels herfra Amino dels fra egen omgangskreds  

Så naturligvis You Can To - så arbejd videre på din drøm og lad ikke de andre puste dit lys ud!

Held og lykke med det!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 10 ud af 11 (103 indlæg)