Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg det ud?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har jo startet et lille udlejningsfirma, hvor jeg udlejer softicemaskine, slushicemaskine, karaokemaskine og lignende.

Jeg kender ikke så mange i Nordjylland/Vendsyssel og det meste af både min og mandens familie er spredt rundt om i landet.

Jeg har selvfølgelig mailet rundt til alle jeg kender og fortalt om vores åbningstilbud og bedt dem sende det videre.

Jeg har købt dobblt størrelse popstkort som jeg måske vil sende ud til daginstitutioner heroppe - kan man det?

Jeg har købt køleskabsmagneter og har altid 10 i tasken så alle jeg møder kan få en - også kassedamen/ekspeditricerne i de forretninger jeg kommer  :)

Jeg har overvejet at få lavet en t-shirt med hjemmesidens flotte farver (www.nordjyskfest.dk) og gå rundt inde i Bilka, A-Z og Føtex med den.

Er det helt tosset? Er der andre sjove/billige/originale måder at sprede budskabet på?

På forhånd tak for hjælpen Idea

Mette

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 10:25

Jeg synes det er nogle sjove ideer du har, respekt til dem. Hvad siger kassedamen til at få sådan en? :)

Du har vel også tænkt SEO - adwords osv?

En af mine venner har noget lignende her i Århus, og jeg ved faktisk ikke hvordan kan gør med marketing, men jeg kan da prøve at spørge ham næste gang jeg ser ham, hvis du er interesseret? Jeg ved at han har nogle rimelig gode kunder, både store virksomheder og private. Jeg er dog ret sikker på at hans markedsføringskroner først og fremmest går til adwords. Men det kunne jo ske han havde nogle tricks :)

Held og lykke med det!

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:27

Du glemmer helt sikkert en meget vigtig ting, nemlig online markedsføring . Jeg syntes du skal komme i gang med nogle Google Adwords, der har du utrolig mange muligheder - og betaler pr. klik (så du med sikkerhed får noget ud af pengene).

Men derudover, er det altid godt at komme ud i lokallivet og sprede ordet. Snak med folk som skal holde fest, og giv dem nogle super tilbud - så du får skabt et godt omdømme.

// Jesper Skov

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:38

Ja, det glemte jeg:
Jeg har naturligvis Adwords, metatags og en blogwww.glargaard.dk hvor jeg fortæller om bl.a. Nordjysk Fest. :)

Jeg vil meget gerne høre andres erfaringer - mine egne erfaringer fra tidligere er, at annoncer på nettet og i avisen ikke giver det store, men det er måske afhængigt af branche. De Gule Sider har ligeledes heller aldrig givet noget.

Mette

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:32

Hej Mette,

Jeg kender flere der har lavet der samme, eller stadig gør det - Lige som med fx mobildiskotek er det mund-til-mund metoden der bliver brugt flittigt. Så når du først er i gang, skulle det gerne køre jævnt.

Min opfattelse er at mange der skal bruge disse ting - også bands, djs osv. - De bruger både andres erfaringer men selvfølgelig også nettet. Altid nettet. Fokuserer derfor meget på adwords osv. Fin hjemmeside forresten.

Derudover synes jeg du skal kontakte fx mobildiskoteker i dit lokalområde, og tilbyde dem en samarbejdsaftale. Hver gang de snakker med en kunde, kan de henvise dem til dig - 'Skal du ikke også have en slush-ice maskine til festen?' - Du tilbyder så en god procentdel for deres arbejde.
Mange større mobildiskoteker tilbyder også det du gør - Det er altså to 'brancher' der har samme målgruppe.

Hver gang du har udlejning, så synes jeg det skal fremgå på maskiner hvor de er lejet henne - Har du et stort klistermærke med logo og hjemmeside på udstyret? En anden idé er at lave nogle brochurer og en lille holder til disse, som kan stå ved siden af maskinen, når den er lejet ud - Folk kan så snuppe en brochure og se hvad du tilbyder.

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:00

Hej Mette,

Din hjemmeside ser jo skøn og festlig ud!

Hvad med at lave en lille happening - hvor du iført din nye t-shirt, deler gratis candyfloss (og en reklameflyer) ud en lørdag formiddag på det lokale torv? Du husker naturlig vis også at nævne det overfor pressen, så de har mulighed for at fortælle, om byens nye candyfloss-dronning.                       - Ok nu bliver jeg selv helt grebet af ideen og ser for mig, dig stå klædt som en fe i lyserødt tylskørt med højt hår og børn kan blive fotograferet sammen med dig og deres candyfloss- Billedet kan så sendes digitalt til forældrene, hvis de går med til at modtage dine reklamer pr. mail..

Tja, hvad kan jeg sige; Think Pink Party!!!

God fornøjelse

Skou

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 18:32

Fede idëer :)

Tusind tak - dem tygger jeg lige lidt på.

Mette - som ser gudeskøn ud i lyserødt skørt og som lige har investeret i en lyserød paryk til et karneval :)

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 22:43

Hej Mette - flot side! Jeg synes du skulle sætte nogle billeder af maskinerierne på. Billeder er altid gode sælgere.....Knæk og bræk!

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:28

Voila! :)

Så er der billeder på :)

Mette

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 07:38

Er du sikker på at du ikke kan optimere dine adwords en lille smule ? Jeg har lige søgt på "candy floss","candyfloss", "soft ice", "softice", "pop corn" og "popcorn" og fandt kun din annonce på "softice".

Husk at købe ikke sammensatte ord, som mange efterhånden søger på, bøjninger og fraser, hvis nogen søger på dem

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)