Jeg har jo startet et lille udlejningsfirma, hvor jeg udlejer softicemaskine, slushicemaskine, karaokemaskine og lignende. Jeg kender ikke så mange i Nordjylland/Vendsyssel og det meste af både min og mandens familie er spredt rundt om i landet. Jeg har selvfølgelig mailet rundt til alle jeg kender og fortalt om vores åbningstilbud og bedt dem sende det videre. Jeg har købt dobblt størrelse popstkort som jeg måske vil sende ud til daginstitutioner heroppe - kan man det? Jeg har købt køleskabsmagneter og har altid 10 i tasken så alle jeg møder kan få en - også kassedamen/ekspeditricerne i de forretninger jeg kommer :) Jeg har overvejet at få lavet en t-shirt med hjemmesidens flotte farver (www.nordjyskfest.dk) og gå rundt inde i Bilka, A-Z og Føtex med den. Er det helt tosset? Er der andre sjove/billige/originale måder at sprede budskabet på? På forhånd tak for hjælpen Mette |
Jeg synes det er nogle sjove ideer du har, respekt til dem. Hvad siger kassedamen til at få sådan en? :)
Du har vel også tænkt SEO - adwords osv?
En af mine venner har noget lignende her i Århus, og jeg ved faktisk ikke hvordan kan gør med marketing, men jeg kan da prøve at spørge ham næste gang jeg ser ham, hvis du er interesseret? Jeg ved at han har nogle rimelig gode kunder, både store virksomheder og private. Jeg er dog ret sikker på at hans markedsføringskroner først og fremmest går til adwords. Men det kunne jo ske han havde nogle tricks :)
Held og lykke med det!