Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg det ud?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Tusind tak for dit virkelig gode råd - jeg har tilføjet dine ord + et par stykker til i samme boldgade :)

Mette

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 09:36

Hej Mette,

Kontakt også alle cateringfirmaer, der leverer mad til fester - de vil sikkert gerne være dig behjælpelig med at udlevere din flyer.  Jeg synes også, at du skal lave lidt plakater og hænge op på gymnasier, handelsskoler m.v..

Fortsat held & lykke, Jannie

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 09:49

Tag dig også den tid at smide forskellige tekster på de rette ordgrupper... En Soft Ice tekst på soft ice ord, og så videre... Og led brugeren ind på din Soft Ice underside, når de klikker på bannerne. Giver mest effekt og er nemmest for kunderne..

Hvis du VIRKELIGT skal optimere, så lav en 3-4 tekster til hver ordgruppe der så kører i rotation. Google styrer selv, så den med den højeste klikprocent bliver vist mere. Det giver dig alt andet lige bedre placeringer og flere visninger. Du behøver ikke ændre helt vildt, ofte er det små detaljer der kan betyde meget store forskel.

Eksempel:
SoftIce maskiner udlejes, i overskriften kan sagtens skrives som "Lej en SoftIce maskine", "Få SoftIce til festen", "Cool fest med SoftIce" osv. Jo flere du laver jo bedre, for systemet styrer selv at de der performer bedst bliver vist mest.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:55

Oooh, hvor smart! :)

Det lyder bare helt rigtigt!

Jeg kiggede lige på Yahoo og Eniro - og på Yahoo koster det 50euro at komme i gang, så den skal jeg have set på, men Eniro er dyr og svær at gennemskue, så den skal jeg lige lure lidt mere på.

@ Jannie - velkommen hjem, jeg må vidst hellere lige skrive en lille mail til dig :) Tak for dine forslag - de er kanongode!

Mange hilsner

Mette

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:27

Skal ikke kunne udtale mig om Eniro, men vores erfaring med Yahoo er ikke specielt positive.

Vi ønskede også at udvælge vores markedsføring og oprettede derfor en konto hos Yahoo. Vi udvalgte de bedste søgeord fra vores Adwords konto, da der åbenbart er en øvre begrænsning på antallet af søgeord. Resultatet er meget få klik - vi har ikke på noget tidspunkt i de seks måneder vi har haft kontoen været i stand til at opfylde deres krav om et mindsteforbrug på 10 € om måneden.

Hvad med at kontakte lokale fritidsklubber og skoler om det ikke kunne havde interesse for dem? Eventuelt tilbyde rabatter og markedsføre dig på at du støtter lokalt.

Mvh Jesper N. Asmussen

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 00:13

Træls da!

Jeg har i dag skrevet 50 megapostkort til selskabslokaler, fritids- og ungdomsklubber m.m. og klæbet en køleskabsmagnet på - de bliver sendt i morgen eller overmorgen. :)

Mette

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:08
Du kan evt. også smide en annonce ind på partykongen.dk, hvor du kan linke til din side, samt fortælle lidt om hvad du tilbyder af services. Jeg har fået 3 jobs til mit mobildiskotek igennem siden i løbet af de seneste 2 måneder, men lidt har jo også ret. Skal dog være ærlig og sige at udviklingen af siden er sat lidt i bero da jeg har rigeligt at se til med mit faste job for tiden, men forhåbentligt får jeg tid til at løfte hele projektet et niveau på et tidspunkt. Søg evt. på google efter andre tilsvarende sider.
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)