"Tlf: 77 34 86 42 (teknisk support er ikke nemt pr. telefon, hvorfor vi anbefaler email eller live support til den slags)"
Har du prøvet deres live support?
At de ikke lister en medarbejders direkte nummer kan jeg godt forstå. Måske er den medarbejder ved noget andet, er syg, har fri eller andet. Derfor er det altid en god ide at bruge deres suppor tnummer i stedet. Jeg har selv en support funktion, og det har været rigtig svært at holde fri eller være syg, da kunde hele tiden ringer og vil have hjælp. De har ingen forståelse for at man ikke er på arbejde 24 timer i døgnet.
Brug den kanal de har sat op. Og virker det ikke godt nok, så pointer det for dem, eller skift udbyder. Der er en grund til at de ikke skilter med medarbejdernes direkte nummer på hjemmesiden!
Ja, alle kanaler var brugt. Livesupport var "off", telefonen var udenfor kontortid, og supporticket var lavet.
Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine pointer, men som jeg skriver det, så var det her haste-haste support. Vi havde for tusindevis af kroners salg der blev afvist.
En løsning jeg har set et andet sted er, at have et hastenummer, hvor du ved opkald bliver bonnet åger-rater. Det filtrerer "hvordan tænder jeg min computer"-type spørgsmålene fra og gør, at kun absolut hastesager får kunden til at ringe..
Jeg havde i hvert fald glædeligt betalt åger-rater for et direkte nummer i går.
Synes deres email support er ret hurtig - indenfor 1 time - så kan leve med at de gerne vil undgå telefonsupport og live chat. Ville dog være en kæmpe fordel for dem, hvis de havde mere fokus på det, så de undgår kritikken af en ellers rigtig god service.
Igår var det åbenbart deres system den var gal med, men for det meste ligger fejlen hos Teller, så kan godt forstå hvis man ikke gider blive lagt ned af kunder som alligevel skal sendes videre til dem.
Vi er yderst tilfredse med Quickpay. Vi synes deres service er lysår bedre end hvad vi ellers har oplevet. Og første gang vi har oplevet et driftsproblem.
Vi har været hos "den anden store konkurrent", og deres support svartider, deres priser, og deres oppetider er håbløse. Dér ta'r vi ikke tilbage til...
Og ja, normalt er de ganske ganske hurtige til at svare. Men når problemet var så kritisk som i går, så kunne det være rart med en 24/7 hastetelefon (evt imod betaling).