Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afslag fra tradedoubler - konspiration eller ej

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold dig langt væk fra Tradedoubler. Det er mit råd til dig.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Hold dig langt væk fra Tradedoubler.

For at dit råd kan bruges konstruktivt, mener jeg, at du bliver nød til at argumentere for hvorfor du mener, at folk skal holde sig fra TradeDoubler.

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået sendt mail til tradedoubler så venter spændt på svaret.

Det lyder da godt man kan prøve igen, det er da en god start. Og så må jeg hellere få lavet den side med privat/cookie politik hvis det kan hjælpe (selvom jeg syntes jeg ser mange der ikke har det). og tjekke om der skulle være specielle forhold der skal opfyldes til linking.

Men tak for alle svarene I skal nok høre om hvordan det går for mig :-) 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hvis annoncøren har en regel om at du ikke må bruge deres keywords (har de fleste..) 
Så kan det også være dette :)
Et hurtigt kig på din side som måske er optimeret efter at ranke højt på google på noget de ikke ønsker du ranker højere end dem i :)


Det kunne godt være det der gør det :-)

Hvis de afslår igen eller ikke vil skrive med dig om det, så kan du bare give dem baghjul på søgeordet (hvis jeg har ret i ovenstående) også når du har overhalet dem tilbyde at sælge din side eller få din side godkendt ;-)

Måske en "led" metode i nogens øjne, men hey - man bliver ikke lagt mærke til ved intet at gøre :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
Hvis produktet kun sælges ved den pågældende webshop, hvorfor skulle de så betale dig for at sælge det?

Så virker det umiddelbart underligt, at de har oprettet sig som annoncør hos TradeDoubler. Jeg tror ikke det er grunden :o)

Men som andre skriver, så er det bare om at kontakte annoncøren. Det burde kunne give svar på afvisningen.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

igang:
Så virker det umiddelbart underligt, at de har oprettet sig som annoncør hos TradeDoubler. Jeg tror ikke det er grunden :o)


Jeg er overbevist om at svaret ligger i det Kristian Konradsen og  Christoffer Tornbjerg har skrevet. 

Ser jo ud til at trådopretters setup kun er at gå efter akkurat samme målgruppe og markedsføringskanal. Så har han jo som affiliate ikke nye kunder at byde på, men tager fortjenesten fra webshoppen

Et praktisk eksempel:
Cosmos-co.eu søger resellers til deres webshop med arganolie. Jeg tvivler på de søger nogen, der ønsker udelukkende at ranke i Google på arganolie, men snarere nogen, der har fat i kundegrupper, som søgte efter noget helt andet, og så kan lave et mersalg af arganolien.

Det er rent gæt fra min side. Men husk at webshoppen jo godt kan have en interessekonflikt i at sende noget af fortjenesten videre til rellers eller affilliates. Det logiske ville være at de er interesserede i at sælge mere end de ville have gjort uden, og ikke udelukkende at få frataget deres nuværende fortjeneste.

Sidstnævnte lyder jo til at være tilfældet i trådopretters setup. Og jo, selvfølgelig får piben sandsynligvis en anden lyd, hvis først affiliate markedsføreren har opnået Google dominans og hvis webshop-ejeren ikke har tilstrækkelig viden og tid nok til at opnå dette.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christoffer Tornbjerg:
Hvis annoncøren har en regel om at du ikke må bruge deres keywords (har de fleste..) 
Så kan det også være dette :)
Et hurtigt kig på din side som måske er optimeret efter at ranke højt på google på noget de ikke ønsker du ranker højere end dem i :)

Restriktionerne på udvalgte keywords gælder kun når der er tale om betalt annoncering (Tænk annoncering i AdWords og AdSense), ikke ved organisk ranking i søgemaskinerne.

 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:

Christoffer Tornbjerg:
Hvis annoncøren har en regel om at du ikke må bruge deres keywords (har de fleste..) 
Så kan det også være dette :)
Et hurtigt kig på din side som måske er optimeret efter at ranke højt på google på noget de ikke ønsker du ranker højere end dem i :)

Restriktionerne på udvalgte keywords gælder kun når der er tale om betalt annoncering (Tænk annoncering i AdWords og AdSense), ikke ved organisk ranking i søgemaskinerne.

 



Uh, vidste jeg ikke :o)
Skal da lige ha' kigget lidt på mine keywords så.. 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt følge det som flere af jer har sagt at webshoppen ikke har interesse i at sende fortjeneste videre til en affilliate når de er eneforhandler (i danmark ihvertfald, den kan findes flere steder i udlandet), men det undrer mig så at de allerede har tilladt én affilliate side at gøre dette, men de er måske blevet klogere siden de gjorde det.

Jeg kan også godt se at det man bare kan outranke dem i google søgningen, men det er næsten for meget arbejde bare for at få sin vilje :-)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:
Restriktionerne på udvalgte keywords gælder kun når der er tale om betalt annoncering (Tænk annoncering i AdWords og AdSense), ikke ved organisk ranking i søgemaskinerne.



Som udgangspunkt korrekt.

Enkelte udbydere af "quick lån" har været ude med riven vedr. bestemte søgeord i de organiske resultater hos et af de større netværk.

Men det er så også eneste tilfælde jeg har oplevet.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)