Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer min nyoprettet hjemmeside frem på Google's via et søge ord

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Humlebæk
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige fået lavet min hjemmeside www.behregnskab.dk - men jeg har svært ved at gennemskue google's side.  Ønsker at oprette mig i

google med nogle søgeord, som vil gøre at min hjemmeside vil komme frem øverste på siden i google, når folk skriver i søgeteksten eks. "regnskab",

så skulle min hjemmeside så komme frem som et af de fundne forslag.

Håber der er en rar sjæl derude som kan hjælpe mig med google :-)

Google Adwords - har ikke noget med mit ønske at gøre, som jeg forstår det.  

Mvh - Betina

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 11:02

Hej Betina

Først og fremmest tillykke med din nye hjemmeside! Yes

Det vil kræve en større indsats at ligge godt placeret på søgeordet regnskab. Har du overvejet andre søgeord eller søgesætninger. Du kan med fordel starte med en lille brainstorm over gode muligheder :-) Jeg ville nok også søge på ordet "bogholder", hvis det var mig som skulle finde frem til dig :-)

Tip. Jeg kan se at du er fra Søborg/Gilleleje. Der vil højst sandsynligt være en hel del mennesker i dit lokalområde som ønsker dine ydelser? Derfor er det en rigtig god ide, at du placere din virksomhedsadresse på hver af dine sider samt sørger for, at for at ordne Gilleleje og Søborg går igen på en naturlig måde i dine tekster og i nogle af dine siders titler.

Herudover skal du sørge for, at så mange hjemmesider som muligt linker til dig, hvor dine søgeord indgår i linket som fx her: Bogholder i Søborg

På den måde vil du komme højere op i søgemaskinerne på "Bogholder i Søborg". Det svare til, at google opfatter linket som en stemme på dig. Jo flere stemmer jo bedre. Jeg vil også anbefale dig at læse Aminos Wiki om søgemaskineoptimering her

God fornøjelse med optimeringen :-)

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 11:07

Betina:

Google Adwords - har ikke noget med mit ønske at gøre, som jeg forstår det.  

Hej igen :-) Google AdWords er de annoncer som du betaler for, og som er placeret til højre for søgeresultaterne i Google. Det kan være værd at overveje som et supplement til din markedsføring...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:40

Hej Betina.

Alt for tit tror folk bag nystartede virksomheder, at når bare de har en hjemmeside, så er alt fint og flot.

Og nårh, ja, jeg vil da lige findes, når folk skriver mine vigtigste søgeord på Google.

Det bliver tit til en eftertanke, for nu er man jo "færdig" med hjemmesiden.

Intet kunne være mere forkert.

Det er først nu, du skal igang med din markedsføring på Internettet.

Og jeg vurderer, at det gennemsnitligt koster lige så meget i tid og penge at at komme ordentligt i gang, som det har kostet dig i tid og penge at få hjemmesiden op at stå.

At er undervurdere konkurencen og markedsføringen, er efter min mening en af de væsentligste grunde til at virksomheder lukker igen eller slet ikke genererer det overskud, som de kunne.

Jeg ved, at du som nystarter sansynligvis ikke har de store beløb at arbejde med. Jeg vil derfor anbefale dig at købe Søgeoptimeringsrapporten og bruge noget tid selv med at gøre det, som rapporten anbefaler. Herved er du godt på vej i den rigtige retning.

Men inden da vil jeg anbefale, at du kikker en ekstra gang på Google AdWords.

Ja, det koster penge; men du bliver hurtigt synlig, og som nystartet er det vigtigt at få nogle kunder i butikken.

Venlig hilsen, Christian

Fra Tommerup
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:22

Som de andre også har nævnt, så er søgeoptimering (SEO, Search Engine Optimizer), vejen frem.

Jeg vil anbefale dig, at bruge en professionelle programmør til dette, da det godt kan være lidt bøvlet for een der andrig har lavet det før.

//mcardle

Fra Humlebæk
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:34

Hej

Mange tak for alle jeres svar til mit spørgsmål... Jeg ser på det hele...smil

Kan oplyse at jeg har været meget heldig - har pt næsten 30 timer per uge og jeg startede for en uge siden... mit mål er 30 timer,

så det er godt nok alt sammen, i hvertfald pt... smil

Dejligt at de kom så hurtigt til mig, mine kunder...

Hyg jer.. smil

Betina

Tilmeldt 14. Apr 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:50

Hej

Jeg har samme problem som Betina. Og jeg læser dit svar...men forstår altså ikke noget! Hvor lægger man søgeord/sætninger ind? Jeg har også lavet en hjemmeside hvor jeg tilbyder bogføring mm..

Mvh

Grethe

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:56

> Hvor lægger man søgeord/sætninger ind?

Det er ikke helt sådan det fungerer. Det er summen af en hel masse forskellige ting du skal gøre, der giver resultaterne i søgemaskinerne, herunder en god webarkitektur, gode tekster, masser af sider om dit emne, optimeret kode, og ikke mindst masser af links fra de vigtigste sites i dit marked.

Det er en kompleks proces.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:56

Betina:

google med nogle søgeord, som vil gøre at min hjemmeside vil komme frem øverste på siden i google, når folk skriver i søgeteksten eks. "regnskab",

så skulle min hjemmeside så komme frem som et af de fundne forslag.

Noget af det allerførste du bør kigge på, er titlerne på dine sider. Netop unikke titler på de enkelte sider er noget af det væsentligste on-site optimering du kan lave. Sørg for, at titlerne stemmer overens med indholdet på de enkelte sider.

Titlerne på alle dine sider er: Forside BEH Regnskab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:23

Når siden er helt ny, skal den først "indekseres" af Google. Denne process kan vist nok speedes op, ved at lave et sitemap og uploade den til Google via Google's webmaster tool side. Correct me if Im wrong..Før siden er indekseret af google, giver det vel ikke nogen mening at lave SEO. Eller det kommer selvfølgelig siden til gode, senere hen. Men det er vel logisk at starte med hvad der er vigtigt.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)