Hej Jeg har lige fået lavet min hjemmeside www.behregnskab.dk - men jeg har svært ved at gennemskue google's side. Ønsker at oprette mig i google med nogle søgeord, som vil gøre at min hjemmeside vil komme frem øverste på siden i google, når folk skriver i søgeteksten eks. "regnskab", så skulle min hjemmeside så komme frem som et af de fundne forslag. Håber der er en rar sjæl derude som kan hjælpe mig med google :-) Google Adwords - har ikke noget med mit ønske at gøre, som jeg forstår det. Mvh - Betina
|
Hej Betina
Først og fremmest tillykke med din nye hjemmeside!
Det vil kræve en større indsats at ligge godt placeret på søgeordet regnskab. Har du overvejet andre søgeord eller søgesætninger. Du kan med fordel starte med en lille brainstorm over gode muligheder :-) Jeg ville nok også søge på ordet "bogholder", hvis det var mig som skulle finde frem til dig :-)
Tip. Jeg kan se at du er fra Søborg/Gilleleje. Der vil højst sandsynligt være en hel del mennesker i dit lokalområde som ønsker dine ydelser? Derfor er det en rigtig god ide, at du placere din virksomhedsadresse på hver af dine sider samt sørger for, at for at ordne Gilleleje og Søborg går igen på en naturlig måde i dine tekster og i nogle af dine siders titler.
Herudover skal du sørge for, at så mange hjemmesider som muligt linker til dig, hvor dine søgeord indgår i linket som fx her: Bogholder i Søborg
På den måde vil du komme højere op i søgemaskinerne på "Bogholder i Søborg". Det svare til, at google opfatter linket som en stemme på dig. Jo flere stemmer jo bedre. Jeg vil også anbefale dig at læse Aminos Wiki om søgemaskineoptimering her
God fornøjelse med optimeringen :-)