Hej Peder fra Web-ice som ligger virkelig højt på google ;-)
Jeg er meget interesseret i den slags samarbejde - for jeg er allerede blevet ringett op fra Viborg og henviste hende til jer fordi i er tættere på - jeg kører naturligvis gerne fra Skagen til Viborg for en mindre sum - ca. 1.500,- men jeg mente nok at hun ville få mere ud af at ringe til jer :)
Jeg har en del som ringer fra Ålborg - det kunne være det var smartere at de brugte jer - jeg synes vi skal lave henvisningsprovision! ;-)
Wow, jeg har kolleger! Sejt nok, det har jeg altid ønsket mig :)
Wow, jeg har kolleger! Sejt nok, det har jeg altid ønsket mig :)
Ja det er dejligt.
Hvis der er noget min lille forretning kan bidrag med kan du bare skrive bonde (a) jukeboxfyn.dk eller ringe 70 21 04 03 bedst efter 1600, call center passer min telefon om dagen. Jeg vil også gerne høre om dine erfaringer med softice hvis du investere i sådan en før jeg gør.
Allan lyder til at have ret grundige erfaringer ift softice maskiner. Jeg kan desværre ikke bruge de store beløb lige nu, så der er visse ting jeg må vælge fra. Men jeg skal nok fortælle hvordan det går med maskinerne.
Jeg kan sige mit leasede karaoke anlæg er totaaaalt fedt - vi kan ikke rigtig have det i stuen - det er for godt hehe Folk er helt vilde med det - men vi advarer jo også og indtil nu har lejerne inviteret deres naboer med for en sikkerheds skyld =D
Vores popcorn er verdens bedste - det har vi 400 børns ord for =D
Jeg er et nystartet firma i det Midtjyske nærmere betegnet Skive-området, og er interesseret i samarbejde og erfarringsudveksling med andre, så du må meget gerne skrive tilbage.
Den er faring jeg har der er bedst indtil videre er, at få lavet en superflot hjemmeside, SEO optimere den og bruge penge på adwords - det har rykket for mig :)
Tak for dit svar, kan du fortælle lidt mere om hvorledes man gør de ting??
Mit firma hedder Amigo Udlejning, og min hjemmeside er ikke færdig endnu, men skulle gerne snart komme op og kører (håber at min reklamemand snart får den færdig.
Har du prøvet det råd du fik med at stå i gågaden og uddele gratis varer sammen med flyers??
Jeg tog et kursus hos Marcel Fuursted i SEO og så fik jeg Ronnikc fra Amino til at programmere hjemmesiden efter at jeg havde købt et design på Designoutpost. Google adwords læste jeg om på Amino og oprettede selv en konto :)
Jeg har ikke uddelt flyers, men jeg har været i lokalavisen og jeg har hægtet mig på en masse begivenheder i lokalområdet, hvor jeg så står med mine maskiner - Oktoberfest på Bryghuset f.eks. og Open By Night, juletræsfester osv.
Køber du dine maskiner eller leaser du eller hvad?