I øvrigt vil jeg lige sige at min softicemaskine bliver leaset hos Coolex - de har en med pumpe til en god pris og med en serviceaftale som banker alle konkurrenter ud af banen. Jeg aner ikke om det er en special aftale "special price for me" fordi jeg leaser alt hos dem, hvis man er interesseret, kan man ringe til Coolex i Jylland og høre ad - husk at sige at det er mig der har henvist, så jeg får julegratiale =P
Jeg har stået pog lavet brændte mandler i 6 timer i Frederikshavn i dag, så jeg er mørbanket - ikke mere fra mig i dag.
For at komme ud og stå - det er forskelligt alt efter hvilket arrangement det drejer sig om - et sted som vil være god reklame for mig er ikke så dyrt som et sted hvor jeg ikke får masser af reklame :)
Og jeg laver som regel forskellige ordninger folk kan vælge imellem afhængigt om produkterne (popcorn f.eks.) skal deles gratis ud til kunderne eller om de skal sælge dem.
Jamen der er sikkert kunder der vælger mig fra på grund af det, men da jeg har i Ålborg kan det ikke gå økonomisk hvis jeg ikke kan betale en mand for at køre med tingene på et tidspunkt - så det er indregnet til fremtiden.
Jeg har lige fundet en relativ ny side der kunne passe dit behov rimeligt godt! Jeg ved ikke hvordan man kommer til at være på den, men her er linket hvertfald: [link fjernet af Moderator]