Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for hjælp til wordpress!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg var inde og kigge lidt rundt inde på min hjemmesides SQL side for 1 uges tid siden, fordi mit tema ikke understøttede den nye 3.5.1 version af wordpress. Jeg er ekstremt dårlig til wordpress og generelt alt hvad der har med hjemmeside opsætning at gøre. Jeg kom derfor ved et uheld til at ændre adgangskoden derind til mySQL og det startede så med at forårsage at hver gang jeg prøvede at gå ind på min hjemmeside, kom denne her Error: Error establishing a database connection.

Jeg fandt så en løsning og fik ændret kodeordne således at min Filmanager/mySQL et eller andet, således at der igen var forbindelse til min hjemmeside og derfra hvor min hjemmesides index.php osv. lå, således at hjemmesiden igen kunne vises normalt. 1 uge efter nu, er hele min hjemmeside nærmest væk og mit tema på hjemmesiden, viser bare demo versionen af hvordan den ville se ud hvis der ikke havde været en hjemmeside designer inde over? Det er som om den har slettet alt mit wordpress content eller noget, men jeg har intet slettet på noget tidspunkt?

Nogen der ved om der er en løs forbindelse mellem min hjemmeside og der hvor alt mit content til min hjemmeside ligger eller?

Please! Har virkelig brug for hjælp fra en ekspert!

hjemmeside: www.eacces.dk 

Mvh Niclas J.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)