Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God flybillet/rejse hjemmeside søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har været ved at kigge forskellige danske flybillet/rejse hjemmesider igennem, men kan simpelhen ikke finde en, hvor man kan søge på følgende måde:

Fx. Jeg vil gerne ud at rejse 1-2 uger i løbet af de næste 3 mdr. Jeg er ligeglad hvorhen, det skal bare ikke koste over xxxxkr, er ligeglad hvornår jeg skal sted og hvilken kvalitet hotellet har.
Denne søgning kan man ikke fortage da jeg SKAL vælge land, destination samt hvilken dato jeg vil rejse ud/hjem. Hvorfor ikke lave det som på den tyske side, http://www.urlaub.de/ hvor jeg kan fortage den søgning jeg efterspørger.

Fatter ikke at med alle de rejseside der findes, at de ikke gør bare lidt for ikke at have den samme søgning som alle de andre. Oftest kan man kun vælge +/-3-7 dage, men det er simpelhen ikke nok.

Så sidder du derude med et link til en dansk hjemmeside, hvor jeg kan fortage sådan en søgning må du meget gerne sige til.

PS: Har du sådan en flybillet/rejse hjemmeside, så få lavet sådan en søgning. Det vil da være guld værd for din hjemmeside.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

er det ikke momondo.com eller skyscanner.net som har sådan et løsning?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)