Hej Jeg har på min webshop forholdsvis få produkter, de produkter jeg har mere eller mindre ens billeder tilknyttet hvert produkt.. Eftersom min Google placering på stort set samtlige søgeord, stort set ikke er eksisterende så tænkte jeg på om det måske var her problemet er.. Jeg har ikke en eneste produktside fundet organisk på Google (kun min hovedkategori findes) og tænkte om jeg bliver straffet pga. ens billeder?? |
Det er ikke dine billeder der er problemet.
Du kan se indekserede sider ved at søge på "site:3dkids.dk" på google.dk
Du har en række problemer med duplicate content og indekserede url'er til sider der ikke findes mere.
Din hjemmeside svarer både med og uden www. og 3dkids.dk/index.php, hvilket giver DC på alt indhold. Dette bør rettes med 301 redirects.
Gamle url'er skal også redirectes til nye med 301 redirects.
Det vil være en god idé at benytte canonical url tag på dine kategorisider, da disse også er plaget af DC pga de forskellige sorteringer/visninger.
I din sitemap.xml bruger du: <changefreq>weekly</changefreq>. Sæt den ned og sørg for at genindsende dit sitemap i google webmaster tools, da dette kan speede indeksering lidt op.
Skab indgående links til dine produktsider.
---
Når du har foretaget ændringer kan der godt gå noget tid (uger) inden du kan se ænderingerne på google.