Hej med jer Jeg skal bruge et simpelt WP tema til min hjemmeside men har ikke selv kunne finde noget brugbart endnu. Jeg tænker, at det er så simpelt, at det må kunne findes i gratisversion...eller? Som min lille tegning viser skal det være: a) 1 kolonne b) jeg skal indsætte min egen baggrundsgrafik, c) header hvor jeg kan indsætte logo med slogan, d) enkel menubar under header, e)under menuen skal jeg bare have indsat et youtube-plugin som øverst viser en normalstørrelse-video hvorunder en masse øvrige klips fra min kanal skal kunne vælges (vist som lille videoikon), e) nederst vil jeg helst ikke have hverken WP eller temadesignerens tags(er det muligt med gratisversioner?). Håber at en eller anden er faldet over et sådan tema som I kan foreslå mig. Tak for hjælpen. -Søndergaard- |
Ja, jeg tænker lidt at default themet Twenty Twelve må kunne dække dit behov. Det er ganske simpelt, og kan tilpasses fuldstændig som du ønsker, og med farver, baggundsgrafik, etc. Og de ting som du ikke ønsker, kan jo nemt fjernes.
Når du skriver 'gratis version', mener du så et gratis theme, eller har du din side liggende på wordpress.com?