Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en hæderlig revisor med rimelige priser i Østjylland (Århus)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vores hidtidige revisor, som vi ellers har været meget glade for, vil have kr. 10.000,- for at revidere regnskab i et ApS uden aktivitet og et ditto ApS holdingselskab uden aktivitet og en mindre kapitalbeholdning - der er under 10 bilag I alt. Det beløb udgør langt mere end forrentningen af kapitalen, så det er naturligvis ikke holdbart. Kapitalen skal jo gemmes til den næste gode, gavnlige og nyttige idé... :o) Vi søger derfor en revisor i Østjylland (Århus), der vil revidere disse to regnskaber væsentligt billigere. Gerne en enkeltmandsvirksomhed - gider ikke de store og grådige...

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:05

Brug for hjælp til regnskabet? Så tryk her og få 3 tilbud fra Ageras, helt gratis og uforpligtende. 

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 44
Fra  Regnskabsfabrikanten Skrevet kl. 18:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders
Det er forståeligt. Jeg vil anbefale at du førstkommende ordinære generalforsamling fravælger revisionen, det vil utvivlsomt gøre revisorregningen lavere uanset om der er aktivitet eller ej i selskaberne :-)

Revision og regnskab til faste priser - www.regnskabsfabrikanten.dk

Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:46

Hej Anders,
Du er meget velkommen til at skrive en pm til mig med kontakt oplysninger og lidt om hvad selskaberne indeholder. Så skal eg nok lave et fornuftigt tilbud til dig. Sidder i en a de store revisionskontorer i Aarhus.

Læs mere om at valg af regnskabsprogram, samt andre regnskabs relevante blogs på

nytregnskab.dk

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 44
Fra  Regnskabsfabrikanten Skrevet kl. 07:11

Hej Anders

Hvis du gerne vil have en mindre lokal revisionsvirksomhed så kan jeg anbefale www.sr-revision.dk - kontakt Helle Staal på 7022 2372.

Behøver det ikke at være en lokal revisor byder jeg også gerne ind - vi har et fastpriskoncept så ved man hvad det koster :-) www.regnskabsfabrikanten.dk

Sig til hvis det har interesse.

Revision og regnskab til faste priser - www.regnskabsfabrikanten.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:10

Hej Anders

Du er velkommen til at kontakte mig (bor i Beder), jeg kan give dig en langt mere rimelig pris.

www.ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik Rasmussen

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 09:42

Prøv evt Michael Vesterskov fra Vesterskov Bogføring (V-Bf.dk). 

Alternativt kan du indhente 3 tilbud til en revisor hos Agera.dk

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:50

Hej, tak for de gode råd og anbefalinger. Jeg vil snarest sætte en lille udbudsrunde igang. Jeg vidste ikke engang, at vi havde "tilvalgt" revision - lyder snarere som om, at vores gamle revisor på vores vegne har "tilvalgt" sig en højere indtjening?

Men desuagtet så kan man altså ikke tillade sig at opkræve kr. 1000, 1500, 2000 eller mere for den slags tjenesteydelser. Misforstå mig ikke - revisorer, advokater, bankfolk mv. udfører gode, nyttige tjenester, men det er så også det. Det bærer jo ikke noget formål i sig selv - verden bliver ikke bedre og mere oplyst, jo flere revisorer, advokater mv., der findes. Men desværre kan man i disse tider ikke slippe aftsed med at give udtryk for sådan en holdning uden at blive afskrevet som venstreorienteret, højpandet, intellektuel mv. :o)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)