Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan adskiller vi os fra konkurrenterne med de samme varer?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne f.eks lave en konkurrence.

F.eks. Til Elvis fans, Michael Jacksons fans alle de store som man ved der mange fans af.

Så kunne du faktisk få lavet nogle koder til de kommende nyhedsbreve, eller lave nogle koder på et stykke pap/folder agtig, og få delt folderne ud, sendt koderne ud til de abbommenter du har, hvor der i, f.eks kunne stå at hvis de kom ind og låste det her skab op, jamen så er der gratis film med de kunstnere, cd'er & billed bog og meget mere. Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre også have nogle tilbud på samme tid der er der inde.

1. Hvis det virker, så vil der være prop fyldt med mennesker

2. Hvis der er mange mennesker et sted, kommer der flere til på grund af de er nysgerrige.

3. Så vil der nok også komme højere omsætning, hvis i har nogle gode impuls tilbud.

Jeg har set en video med Martin Thorborg, hvor han forklare dette, bare hvor butikken for lavet nogle nøgler som de deler ud på gaden, også strømmer folk til fordi de for noget fysisk i hånden.

hvis du søger på, nøglen til salg med ham, så skulle den gerne komme frem på youtube.

Håber det kunne bruges =]

Go Aften

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Webmaster:
Rabat er, for os, en by i Marokko

jeg forstår udmærket jeres holdning omkring priser og rabatter, og syns heller ikke man skal konkurrere på pris i forhold til sine konkurrenter.

når det så er sagt, så virker du lidt som om at du har stampet i jorden og sagt nej på forhånd, når emnet kommer ind på tilbud og rabatter, hvilket i mine øjne ikke er så sundt.

man kunne eksempelvis uddele en rabatkode med forsendelsen med -25 kr på næste køb (eller fri fragt), gyldigt i 2-3 uger. det kan godt være at i ikke bliver "tykke og fede" af denne rabat, men i får generet et mersalg, på dem der slår til, som i måske ikke ville have gjort, og køber de 2 skiver, så er det kun den ene i har givet 25 krs rabat på.

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)