Jeg vil som ovenstående sige, at blot du sørger for at skrive til hans mail, eller lave en besked når han går ind på siden igen (ved IP-ban), så kom af med ham hurtigst muligt..
Jeg har selv drevet siden N-club tidligere, og der har vi altid haft nogle politikere med, at vi ikke finder os i den slags opførsel. Udover diverse moderators, som sletter indlæg og skriver til brugere der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, har vi også igennem tiden foretaget en række IP-banninger, fordi vi simpelthen ikke kan blive ved med at tolerere den slags opførsel.
Også på siden DK-Sex har vi en række brugere, vi har måtte banne igennem den tid jeg har været tilknyttet til siden. Folk der simpelthen ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, svare pænt og rette sig efter reglerne på siden, må simpelthen bare holde sig væk.
Det var lidt om mine erfaringer med de communites jeg har haft tilknytning til. Jeg håber det kan hjælpe dig til den overbevisning, at du godt kan tåle at miste de brugere, som har den opførsel - det har det som regel en positiv effekt på længere sigt, fordi det får flere positive folk til siden - og det er dem der kan lokke andre med på siden. En kæmpe del af brugerne på N-club, er faktisk folk som har hørt om siden gennem venner - derfor er det ekstremt vigtigt, at dine brugere føler at dit community er et godt og trygt sted at være.