Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råddent Æg forpeser mit forum

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. er lidt i tvil.

Jeg har ( som tydelig fremgår i min signatur ) EfterskoleCentrum.dk, jeg er meget glad for min side, og sender snart breve til efterskolerne, jeg dybest set elsker mit lille projekt.
Men har en bruger (AlmightyCrook), hele tiden skal han skrive et eller andet stødende om en anden bruger.

Citat "Knep af med dig miabh"
"I er alle så klamme at høre på"
"Jah, Fuck nu dig LineLarsen111, du er fanen dum, du fatter ikke en skid".

- Det vil jeg self ikke have på mit forum, har prøvet med pæne ord at bede ham om at holde op, men han bliver bare ved.

Nogen siger man skal ignorere, fordi så er det ikke sjovt at provokere.

- Jeg vil helst ikke slette ham, da jeg indtil videre har så få aktive brugere at det ville have chance for at skade det er at "der skal være plads til alle".

Han er kun et år yngre end mig, men alligevel med sådan umoden opførsel det fatter jeg ikke...

Er der nogen der har erfaring med det heR?Sad

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 20:29
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville ikke tøve to sekunder med at slette hans bruger. Det er muligt du dermed mister en aktiv bruger, men dels risikerer du at miste langt flere på grundlag af hans opførsel, og dels viser du dermed tydeligt hvilken opførsel du vil tolerere. Dit forum er ikke en ret, det er et privilegie, og brugere, der opfører sig på den måde, bør ikke have det privilegie. :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:32
Jeg er enig med David, få ham hellere ud før han når at udrette for meget skade :)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:33

Slet ham og blokér hans IP

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:57

Det vil jeg så gøre.. :)..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Jeg vil som ovenstående sige, at blot du sørger for at skrive til hans mail, eller lave en besked når han går ind på siden igen (ved IP-ban), så kom af med ham hurtigst muligt..

Jeg har selv drevet siden N-club tidligere, og der har vi altid haft nogle politikere med, at vi ikke finder os i den slags opførsel. Udover diverse moderators, som sletter indlæg og skriver til brugere der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, har vi også igennem tiden foretaget en række IP-banninger, fordi vi simpelthen ikke kan blive ved med at tolerere den slags opførsel.

Også på siden DK-Sex har vi en række brugere, vi har måtte banne igennem den tid jeg har været tilknyttet til siden. Folk der simpelthen ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, svare pænt og rette sig efter reglerne på siden, må simpelthen bare holde sig væk.

Det var lidt om mine erfaringer med de communites jeg har haft tilknytning til. Jeg håber det kan hjælpe dig til den overbevisning, at du godt kan tåle at miste de brugere, som har den opførsel - det har det som regel en positiv effekt på længere sigt, fordi det får flere positive folk til siden - og det er dem der kan lokke andre med på siden. En kæmpe del af brugerne på N-club, er faktisk folk som har hørt om siden gennem venner - derfor er det ekstremt vigtigt, at dine brugere føler at dit community er et godt og trygt sted at være. Wink

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:37

personen bliver nu smidt væk, så må han lærer at opføre sig ordenligt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:40

Dog har jeg ikke slettet hans bruger, så kan han ikke oprette en bruger med samme e-.mail.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 22:23

Ja slet brugeren,

Altid surt når det er nogle der sabotere ens arbejde.. De få der ødelægger det for de mange.

Du kunne evt. indbygge en funktion som fanger bestemte "bandeord" og sender en mail til dig når der skrives et indlæg med disse ord. Derved kan du se om du skal blokere/slette brugeren eller en "advarsel" er nok.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 22:43

Du skal have nogle helt klare politikker sat op, og vigtigst af alt holde dem til punkt og prikke.

Jeg testkører Danmarks Politiske Debatforum i disse dage, og her har jeg sat helt konkrete krav op. Overtrædes de een gang - så bliver man smidt ud og låst fra forummet. Så godt som man nu kan gøre det...  

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)