Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et gratis SEO tjek

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Jeg kunne også godt tænke mig et tjek af min side om studenterkørsel.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:59

Tag venligst kontakt til trådstarter i personlig besked, hvis I ønsker at gøre brug af tilbuddet.

(Gå til vedkommendes profil og klik på Send privat besked)

Det støjer for meget i debatten, hvis alle eventuelt interesserede poster indlæg, som i realiteten kun indeholder mailadresse og et link til en hjemmeside.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja enkelte er.

Men alle hjemmesider, der har bannere, tekst links ol. er jo affiliate sider og der findes mange, som ikke lige er bikset sammen.

Er affiliate sider som mobiltjek.dk eller Telepristjek.dk ikke bedre end langt de fleste firma sider?

For sådanne sider lever jo af Google og derfor vil et SEO tjek være yderst relevant og brugbart.

Synes det er en skam at trådstarter sætter denne begrænsning, da der findes mange spændende affiliate sider.

Mvh

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christoffer Tornbjerg:
Affiliate sider er jo sider som er hurtigt smidt op og laver en indtjening hvis man er heldig.
Forstår skam godt de ikke gider spilde tid på affiliate sider  

Med den attitude der bliver affiliate i hvert fald aldrig mere end noget, man tjener penge på, "hvis man er heldig".

Så meget desto mere god, stabil og høj passiv indtjening at hente til os, der tager det lidt mere seriøst. :-)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 18:48

Cap'n Halfdan Timm:

Christoffer Tornbjerg:
Affiliate sider er jo sider som er hurtigt smidt op og laver en indtjening hvis man er heldig.
Forstår skam godt de ikke gider spilde tid på affiliate sider  

Med den attitude der bliver affiliate i hvert fald aldrig mere end noget, man tjener penge på, "hvis man er heldig".

Så meget desto mere god, stabil og høj passiv indtjening at hente til os, der tager det lidt mere seriøst. :-)

Fandt du lige din vej forbi ;-)

Nu var det ment som 5 sider, tekster af 200 ord på værd også en omgang grey/black hat seo jeg mente (hvert fald noget ala det) Halfdan :)

- Det var mere for at klargøre for (hvem end det nu var jeg svarede) at det var sådanne sider opretter mente der ikke var godkendte :)
Sider som "ham jeg svarede" skrev bagefter er i mine øjne (og som han siger) helt 100% værd at lave et tjek på i den her sammenhæng.

Tager skam mit seriøst, ikke i nærheden af hvor seriøst du gør, men seriøst det tager jeg det :-)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 19:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tager ikke imod flere sider, der er nok at gå igang med :)

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 49
Fra  iPhoneUnlocking.dk Skrevet kl. 02:10

Hey Christian.

Damn. Du svarede mig aldrig. Jeg forstår ikke hvorfor mit spørgsmål ikke længere er i chatten ????

Vil du ikke nok kontakte mig ASAP på ghq (@) post (.com)

Jeg spurgte for flere dage siden.. Please.

Jeg har brug for en fremtidig hjælper så det er jo en rigti god start :) Håber igen at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Erik Sjøgren

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 16:24

Hey Casper, når du har kigget min igennem så kan du skrive til salg@proteinsalg.dk

Og jeg vil lige sige mange tak for dette tilbud. Det er squ god service. Kan bestemt bruge en seo mand senere, så du skal nok høste mange kunder på den måde :-)

Mvh,

Mark

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)