Hej, Da jeg driver virksomhed sideløbende med mine studier sætter SU'en grænser for, hvad jeg må tjene og derfor også, hvad jeg har lyst til at spendere på en bogholder/revisor. Jeg vil gerne selv varetage bogføringen (af ganske få månedlige posteringer), men har en del spørgsmål i forbindelse hermed. Tilbyder nogen (revisor ell. bogholder) vejledning/rådgivning - naturligvis mod betaling - af den karakter? Jeg har egentlig blot behov for at kunne forvente (og forlange) et fyldestgørende svar og evt. få det uddybet af flere omgange - det kan man trods alt ikke have forventning om i fora som disse. - Peter |
Prøv at stille dine spørgsmål herinde først, det kan være at der er en af vores bogholdere der kan svare dig. Ellers så prøv at tage kontakt til Anette Sand, som også er herinde på Amino.
Off topic, hvis Du ikke kender virksomhedsordningen, så prøv at søge herinde eller tag kontakt til en revisor/bogholder, det kunne evt. være løsningen for dig. På den måde kan Du tjene så meget Du vil i virksomheden, og spare den op i denne, samtidig med at Du får udbetalt SU.
Det vil være synd at gå glip af en evt. indtjening :)