Min oplevelse af det nye Amino er, efter at "indlæg i dag" er gået bort er ;o) at det har skadet oplevelsen af liv på sitet. Jeg håber virkelig at I overvejer at genoplive denne fantastiske feature igen. "Indlæg du ikke har læst" fungerer ikke på samme måde og det er synd. Før 'kørte' den nærmest i baggrunden og så passede det lige med, at når man trængte til en pause, så kunne man lige checke indlæg siden sidst og det var super cool. Nu har jeg den følelse, at det hele er 'svært' tilgængeligt i sammenligning. Det føles som om Amino har lukket sig lidt inde...hvis nogen kan følge mig |
Indlæg i dag - fra det gamle Amino
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Jeg tror det ville være en god idé med flere former for oversigter, for at efterkomme de mest udbredte behov. |
Kære venner |
Hvis man klikker på "indlæg du ikke har læst" på forsiden, giver det vel det samme som "indlæg i dag" eller er det mig der ikke har set lyset |
Godt så ........og rolig nu |
"Indlæg idag" kan nu findes i genvejsmenuen. Der vil også komme et RSS feed på det på et tidspunkt. |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Så burde der da ikke være et øje tørt ;-) |
Bøøøøøølge Så behøver Martin heller ikke betablokkere mere......he he |
YES ! Så er min "frokost-læsning" tilbage igen |
... kan den laves som "trådet visning"? Det ville være genialt. ... hvis forslaget påvirker blodtrykket for meget, kan I bare se bort fra det.... undskyld mvh Hans |