Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så fantastisk glad for MLM selskaber

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Volt & Volume:

Hej Martin.

Det skal jeg nok gøre, når nu du foreslår det :-). Jeg vidste bare ikke, at det var et ømtåleligt emne. Jeg spørger jo trods alt ikke ind til vedkommendes indtjening. Jeg tænkte til gengæld, at omfanget af selve investeringen kunne have interesse for flere, der deltager eller kigger med i denne tråd.

Måske det er denne form for respons, der netop bevirker, at MLM ikke er så velset her på Amino?

Mvh

Thomas

Hej Thomas

Det er nu ikke noget ømtåleligt emne, men som de øvrige nævner så giver det ikke så meget mening. Jeg vil vove at påstå at det vigtigste der investeres er tid. Men et bud er at man investere imellem 0 og 30.000 kr. Det er muligt at det er denne respons der gør det ilde set her på Amino, men det giver i bund og grund ingen mening at blot at nævne et investeringsbeløb uden resten. 

Igen, hvis der f.eks. er 25 der følger med i tråden, hvad gavner det så hvad et enkelt individ har investeret, hvis der er vidt forskellige investeringsbeløb. For hver enkelt person, er der jo en dybere forklaring, hvad investerede du, hvad fik du for dette, hvorfor investerede du dette beløb, hvad er din målsætning når du har investeret dette. 

Så for at give dig og andre det bedste svar, så syntes jeg da det er bedre med et bredt bud. Og det er ikke altid et fast beløb man SKAL investere Smile

Dbh. Martin

Jo, selvfølgelig er den økonomiske investering af betydning. Jeg investerer gerne masser af tid i et projekt, men jeg kan jo ikke investere et beløb, jeg ikke har til rådighed :-). Det handler for mig i første omgang ikke om, hvor stor avancen bliver, men om hvorvidt jeg overhovedet er i besiddelse af den nødvendige investering. Ellers stopper det jo allerede her :-).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Jo, selvfølgelig er den økonomiske investering af betydning. Jeg investerer gerne masser af tid i et projekt, men jeg kan jo ikke investere et beløb, jeg ikke har til rådighed :-). Det handler for mig i første omgang ikke om, hvor stor avancen bliver, men om hvorvidt jeg overhovedet er i besiddelse af den nødvendige investering. Ellers stopper det jo allerede her :-).

Igen, hvis der ikke er et fast beløb, og en person fortæller dig 10.000 kr. så vil den jo allerede stoppe der, og hvad nu hvis det var muligt at starte for 1.000 kr. i den samme forretning...Der er derfor jeg siger at en enkelt persons investeringsbeløb ikke er så vigtigt.

Men før man overvejer at investere i en forretning, så er det vel vigtigt at man kender den og finder ud af om den er interessant for en, og så er det selvfølgelig vigtigt at der ikke investeres et beløb der reelt er umuligt og smadre ens økonomi.

Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Slot:
Igen, hvis der ikke er et fast beløb, og en person fortæller dig 10.000 kr. så vil den jo allerede stoppe der, og hvad nu hvis det var muligt at starte for 1.000 kr. i den samme forretning...Der er derfor jeg siger at en enkelt persons investeringsbeløb ikke er så vigtigt.


@ Martin og Thomas (Volt)

Jeg tror I taler lidt forbi hinanden.

Thomas har jo ret i, at der for det meste er et minimums beløb.

Og hvis man ikke har dette beløb, så giver det jo ikke rigtig mening at få en stor forkromet præsentation, hvis man alligevel ikke har dette beløb til rådighed.

På den anden side har Martin ret i, at det ikke giver mening at spørge en tilfældig person hvad han eller hun investerede da det jo er forskelligt.

Hos os er der folk der investerer helt op til 20.000 for en startpakke, men man kan komme igang for kr. 700,-

Derfor: hvis man taler med en person som ikke har kr. 700,- så giver det ikke rigtig mening at præsentere forretningen.

Summer det ikke nogenlunde jeres diskussion op? :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Derfor: hvis man taler med en person som ikke har kr. 700,- så giver det ikke rigtig mening at præsentere forretningen.

Summer det ikke nogenlunde jeres diskussion op? :-) 

Hehe jamen jeg syntes nu ikke vi har en diskussion, men det handler om flere ting, og når du nu taler om beløb, hvordan kommer snakken så ind på penge og forretning uden at der er lidt præsentation af forretningen. I mine øjne ville det være en wierd snak, hvis jeg begyndte at tale om investeringen inden jeg ved om folk er interesserede.

Hvis man vitterlig ikke har 700 kr og vil være selvstændig, så er det jo reelt et spørgsmål om enten at finde en vej eller også droppe tanken om at blive selvstændig. 

Spørger du da folk om de har penge til at investere i en forretning inden du præsentere den?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Volt & Volume:
Ja, det er ganske nemt at være "smart", kammerat, men beløbet/"indsatsen" er jo ligesom ikke irrelevant, hvis man det seneste årstid har brugt sammenlagt 50.000 kr. på et andet stort projekt, vel? Jeg har netop brugt de penge, fordi jeg tror på projektet, så det er ikke fordi, jeg er bange for at bruge penge for at tjene penge.

Beklager, mit svar var ment som en hjælp og ikke for at være "smart"

Alle selskaberne bruger en del ressourcer på deres hjemmesider for at forklare deres systemer og deres forskellige startpakker. Derfor synes jeg ikke, at prisen isoleret set giver den store mening, når mit næste spørgsmål straks ville være: Hvad for jeg så for det?

I mange selskaber kan man komme ind med en mikro investering, dvs at man betaler kun for sit backoffice og får ingen produkter eller andet med i pakken. Man kan blot sælge produkter og er en del af organisationen. Vælger man denne løsning, så er der typisk også nogen bonusser, som man ikke kan kvalificere sig til, før man har opnået et givent salg.

Når MLM ikke er så velset herinde, så har det vist at gøre med nogle uheldige individer, men det har også at gøre med, at de fleste herinde gerne opfinder den dybe tallerken igen og igen. Hver eneste dag sidder der folk herinde og sukker, fordi de ikke kan lave hjemmesider og de ikke kan finde produkter at sælge. I MLM får du både hjemmesiden og produkterne stillet til rådighed nærmest gratis og det kan de slet ikke forstå. De kan heller ikke forstå, at nogen må tjene mere end andre, heller ikke selv om den der tjener mest har brugt massevis af timer på træning af sin downline og hjælp til at øge salget. Nej, Aminoer lader helst forstå at det er bedst, når man selv laver alt fra bunden, programmerer, bogfører, sælger og forsender varer. For det er åbenbart deres svar på ærligt arbejde. For mig at se, så er det torskedumt at bruge tid på noget, som man ikke forstå eller som man ikke kan. Det slipper man for i MLM.

I MLM bruges 100% af tiden på marketing.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tejohn Yes

Der er desværre mange ting der gør at det ikke er velset på Amino. Rigtig mange succesfulde ledere har været herinde, men har fuldkommen droppet siden, fordi den anses lidt for en tidsrøver.

Vi har desværre set nogle smide "hurtige penge intet arbejde" på bordet, men efterhånden syntes jeg de er borte og har været borte længe. Problemet er også at skrift tolkes og opfattes ikke altid ens. Som du selv siger var din kommentar ikke for at spille smart, og det er jeg 100% enig i. 

Investeringen af penge er mindre vigtigt end investeringen af tid! 

Thomas hvis du kigger på et projekt, får du så ikke gennemgået projektet inden der bliver smidt tal på bordet?

Investeringen er i første omgang irrelevant, det første der reelt skal på bordet er om man overhovedet er på udkig efter noget andet, noget mere, noget ekstra. Og i mine øjne lyder det som om Amino'er ofte vil bestemme hvilken info de har brug for, og nærmest ser det som en sælger der skal sende dem noget materiale der kan kigges på. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Slot:
Hehe jamen jeg syntes nu ikke vi har en diskussion,


Jamen så debat. ;-)

Martin Slot:
Spørger du da folk om de har penge til at investere i en forretning inden du præsentere den?


Nej, ikke som udgangspunkt, men hvis de spørger direkte, hvad det minimum koster, så siger jeg fra 700 og opefter.

Vi er helt enige om, at det beløb ikke siger ret meget, for hvad får man for de penge? og får man ekstra fordele hvis man istedet investerer 1000? etc. etc.

Men til "en person som Thomas" kunne man jo godt sige 700, hvis han spørger "hvad er minimums beløbet for at komme i gang".

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det med ikke at have råd er tit en sandhed man skal tage med et gram salt. I dagens Danmark er der mig bekendt ikke nogen der sulter. Jeg kan sammenligne med Tjekkiet hvor der lige nu vælter ind med folk. Har de en bedre økonomi ? Nej, men de er drevet af noget helt andet, motivation. De kan se muligheden for at få deres drømme opfyldt. I Danmark er mange der kun kikker på tal og uha vor vil det være grusomt, hvis man mistede 1000 kr. 

Er du en af dem som måske ikke lige har de få penge der skal til, så er der jo lige netop en grund til at ændre dit liv. Min kone er i gang med at opbygge selvstændig massør forretning og tjener noget under hvad man får på den lavest understøttelse. Men fordi jeg arbejder med denne branche har vi stadig råd til at bo i eget nedlagt landbrug, ha 2 biler hvoraf den ene er købt helt ny i sommers, har 3 børn hvoraf de to stadig bor hjemme og tage på ferie i ny og næ. Så for dig som ikke har råd få da så hurtigt så muligt solgt flasker og indbo og kom i gang. Du må da ha en kæmpe motivation for at tjene noget ekstra.

For dig som bare bruger undskyldning '' Jeg har ikke råd'' ja du ved ikke hvad du går glip af.  

 

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot svar :)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
john sommer:

Hej 4YouCan2 et underligt navn - nå men .....

Du skal først og fremmest se på de Network Marketing firmaer der er i markedet og der finde den der har det produktmix som du kunne tænke dig



Man kan lære meget ved at læse andres kommunikation - først har vi komma-og-punktum-laserpointer-sælgeren, som nok ikke får solgt så mange laserpointere til Hr. Sommer med den slags kommunikation...

John kalder så en spørger for underlig - eller sådan næsten da - men det skyldes velsagtens mest at du (John) er af den gamle skole: 4YouCan2 er faktisk ganske sigende - som brugernavn :-)

"for du kan også" ;-)

Men - for nu lige at komme tilbage på sporet: Valg af potentielt MLM koncept handler ikke kun om produktmix, men i langt højere grad om upline-mix...

Say what? "Upline-mix"?

Uden et dygtigt upline-team, så kan du ende med pisse ganske meget op mod vinden - for MLM/Network Marketing handler om at arbejde mod et fælles mål: Er din personlige sponsor en tegning, så må du ty til den næste i uplinestrukturen - derfor er det essentielt at man er "plugged in", så man ved hvem sit uplineteam er - for at opnå en synergi-effekt.

Det er naturligvis knap så essentielt hvis man ikke rigtig har ambitioner om at bygge et netværk - enten fordi det kræver hårdt arbejde eller fordi ens sponsor har lagt større vægt på personligt salg-salg-salg....


Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)