Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så fantastisk glad for MLM selskaber

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej

Jeg er så Fantastisk Glad for MLM selskaber en tråd hvor der drøftes de mange facetter i Network Marketing som nu anvendes i stor stil tag bare Facebook mv.  Wink

Jeg er også rigtig glad for det... Laver i dag ikke at andet end passe min Herbalife forretning, har et salgsteam på mere end 83 vejledere. 
Så jeg er godt igang med at opbygge min drøm :-) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow_smoothie:

john sommer:

Hej

Jeg er så Fantastisk Glad for MLM selskaber en tråd hvor der drøftes de mange facetter i Network Marketing som nu anvendes i stor stil tag bare Facebook mv.  Wink

Jeg er også rigtig glad for det... Laver i dag ikke at andet end passe min Herbalife forretning, har et salgsteam på mere end 83 vejledere. 
Så jeg er godt igang med at opbygge min drøm :-) 

Hvad kostede det dig at komme i gang?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Volt & Volume:

Hvad kostede det dig at komme i gang?

Blot lige et enkelt forslag...tag fat i personen og få en bedre uddybning af forretningen og investeringen. Det giver i mine øjne en langt bedre mulighed for at tale om muligheder og forretning, fremfor blot, at høre et beløb Big Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:

Volt & Volume:

Hvad kostede det dig at komme i gang?

Blot lige et enkelt forslag...tag fat i personen og få en bedre uddybning af forretningen og investeringen. Det giver i mine øjne en langt bedre mulighed for at tale om muligheder og forretning, fremfor blot, at høre et beløb Big Smile

Vel talt.

Det er jo ligemeget hvad ting koster - det er udbyttet af dem (eller værdien) der giver mening.

Det allervigtigste er om du synes om produktet og/eller forretningsmetoden og kompensationsplanen. Hvis du ikke synes om det alt sammen og ikke ser dig selv i det billede, så er prisen sådan set underordnet. Selv hvis du fik penge for at joine, så giver det ikke mening.

Hvis du tværtimod er helt vild med konceptet og produkterne, så ville du også gerne gladeligt investere meget tid og penge i det. Jeg tvivler dog på at vi snakker særligt store beløb her.

Så tag en ordentlig snak om tingene - bliv præsenteret for hele pakken og træf så en kvalificeret beslutning.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige netop det spørgsmål har jeg godt nok hørt meget.. Måske 10 % stiller spørgsmålet inden de ved hvad de køber. Svare til at ringe til en bil forhandler og spørge ''Hvad koster en bil'' 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Volt & Volume:

Hvad kostede det dig at komme i gang?

Blot lige et enkelt forslag...tag fat i personen og få en bedre uddybning af forretningen og investeringen. Det giver i mine øjne en langt bedre mulighed for at tale om muligheder og forretning, fremfor blot, at høre et beløb Big Smile

Hej Martin.

Det skal jeg nok gøre, når nu du foreslår det :-). Jeg vidste bare ikke, at det var et ømtåleligt emne. Jeg spørger jo trods alt ikke ind til vedkommendes indtjening. Jeg tænkte til gengæld, at omfanget af selve investeringen kunne have interesse for flere, der deltager eller kigger med i denne tråd.

Måske det er denne form for respons, der netop bevirker, at MLM ikke er så velset her på Amino?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tejohn:

Martin Slot:

Volt & Volume:

Hvad kostede det dig at komme i gang?

Blot lige et enkelt forslag...tag fat i personen og få en bedre uddybning af forretningen og investeringen. Det giver i mine øjne en langt bedre mulighed for at tale om muligheder og forretning, fremfor blot, at høre et beløb Big Smile

Vel talt.

Det er jo ligemeget hvad ting koster - det er udbyttet af dem (eller værdien) der giver mening.

Det allervigtigste er om du synes om produktet og/eller forretningsmetoden og kompensationsplanen. Hvis du ikke synes om det alt sammen og ikke ser dig selv i det billede, så er prisen sådan set underordnet. Selv hvis du fik penge for at joine, så giver det ikke mening.

Hvis du tværtimod er helt vild med konceptet og produkterne, så ville du også gerne gladeligt investere meget tid og penge i det. Jeg tvivler dog på at vi snakker særligt store beløb her.

Så tag en ordentlig snak om tingene - bliv præsenteret for hele pakken og træf så en kvalificeret beslutning.

Tejohn:

Martin Slot:

Volt & Volume:

Hvad kostede det dig at komme i gang?

Blot lige et enkelt forslag...tag fat i personen og få en bedre uddybning af forretningen og investeringen. Det giver i mine øjne en langt bedre mulighed for at tale om muligheder og forretning, fremfor blot, at høre et beløb Big Smile

Vel talt.

Det er jo ligemeget hvad ting koster - det er udbyttet af dem (eller værdien) der giver mening.

Det allervigtigste er om du synes om produktet og/eller forretningsmetoden og kompensationsplanen. Hvis du ikke synes om det alt sammen og ikke ser dig selv i det billede, så er prisen sådan set underordnet. Selv hvis du fik penge for at joine, så giver det ikke mening.

Hvis du tværtimod er helt vild med konceptet og produkterne, så ville du også gerne gladeligt investere meget tid og penge i det. Jeg tvivler dog på at vi snakker særligt store beløb her.

Så tag en ordentlig snak om tingene - bliv præsenteret for hele pakken og træf så en kvalificeret beslutning.

Ja, det er ganske nemt at være "smart", kammerat, men beløbet/"indsatsen" er jo ligesom ikke irrelevant, hvis man det seneste årstid har brugt sammenlagt 50.000 kr. på et andet stort projekt, vel? Jeg har netop brugt de penge, fordi jeg tror på projektet, så det er ikke fordi, jeg er bange for at bruge penge for at tjene penge.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Jeg har netop brugt de penge, fordi jeg tror på projektet, så det er ikke fordi, jeg er bange

Hej Volt & Volume,

"Hvad koster det at komme igang"

- det er et spørgsmål som jo ikke kan besvares generelt da det vil være forskelligt - men for FLP´s - vedkommede er der tale om en pakke produkter til ca. 2500 kr. - som du kan bruge selv for at kende produktet og/eller påbegynde "salg" (anbefalinger) med det samme.

I denne pakke er endvidere div. info. -og produktmateriale til brug for at præsentere forretningen og give dig en introduktion til den.

Så beløbet er ikke så interessant og den information kan du finde på de mange web-sites fra de forskellige aktører i markedet. Så nej det kan ikke være derfor at nogle Aminoer er skeptiske som du skriver!

Men du skulle nok hellere spørge til investeringen i tid det er nemlig væsentligt højere end investeringen i kr. og det er jo netop det der gør at forretningen er interessant, man løber ingen stor risiko og kan ikke ende op med en stor gæld hvis nu..............   

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow_smoothie:
Jeg er også rigtig glad for det... Laver i dag ikke at andet end passe min Herbalife forretning,


Hej Herbalife,

Det lyder dejligt tillykke med det flotte resultat - du har nok også arbejdet hårdt for at nå dertil!  Yes 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Hej Martin.

Det skal jeg nok gøre, når nu du foreslår det :-). Jeg vidste bare ikke, at det var et ømtåleligt emne. Jeg spørger jo trods alt ikke ind til vedkommendes indtjening. Jeg tænkte til gengæld, at omfanget af selve investeringen kunne have interesse for flere, der deltager eller kigger med i denne tråd.

Måske det er denne form for respons, der netop bevirker, at MLM ikke er så velset her på Amino?

Mvh

Thomas

Hej Thomas

Det er nu ikke noget ømtåleligt emne, men som de øvrige nævner så giver det ikke så meget mening. Jeg vil vove at påstå at det vigtigste der investeres er tid. Men et bud er at man investere imellem 0 og 30.000 kr. Det er muligt at det er denne respons der gør det ilde set her på Amino, men det giver i bund og grund ingen mening at blot at nævne et investeringsbeløb uden resten. 

Igen, hvis der f.eks. er 25 der følger med i tråden, hvad gavner det så hvad et enkelt individ har investeret, hvis der er vidt forskellige investeringsbeløb. For hver enkelt person, er der jo en dybere forklaring, hvad investerede du, hvad fik du for dette, hvorfor investerede du dette beløb, hvad er din målsætning når du har investeret dette. 

Så for at give dig og andre det bedste svar, så syntes jeg da det er bedre med et bredt bud. Og det er ikke altid et fast beløb man SKAL investere Smile

Dbh. Martin

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)