Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slut på en iværksætterdrøm?

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har, mere end nogensinde virkelig brug for jeres hjælp lige nu.

Mit projekt er nået så langt at jeg skal til at registrere mig som virksomhed - dette er dog ikke muligt hvor jeg bor lige nu, og heller ikke muligt nogen steder i min omgangskreds.

Hvad kan jeg gøre? Er der virkelig ingen anden udvej end at se det som et endt kapitel? Det plejer ikke at være min indstilling, og tror da også der er en mulighed med lys for enden af tunnelen. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår simpelhen ikke spørgsmålet.

Hvorfor er det du ikke kan registrere dig? alder?, eller noget andet

/Simon

Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det står i min lejekontrakt at dette ikke er tilladt, har spurgt om dispensation for dette, men uden held.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du har en lejekontrakt hvor der står du ikke må drive erhverv... vil jeg ikke mene det er et problem så længe du ikke har en butik eller ligende på adressen jeg har ihvertfald haft flere lejemål hvor det var noteret i kontrakten og det har aldrig stoppet mig Big Smile hør evt din udlejer hvis du er typen der går med livrem og seler ... jeg havde dog bare sprunget ud i det 

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mvh.

Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh okay, så det hænger sammen med at du ikke må drive erhverv fra adressen?

Jamen, har du virkelig ikke en bekendt som bor i eget hus, hvor du kan få lov til at registrere virksomheden til den adresse.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hov vores indlæg krydset hinanden .... det lyder underligt skal du blot bruge adressen til at modtage post ? eller skal du drive virksomhed fra adressen jeg vil mene der er en forskel 

nu det ikke for at opfordre dig til noget men hvordan i alverden skulle din udlejer opdage der er en virksomhed der er tilknyttet adressen han er vel nød til at tjekke adressen på cvr ærgeligt du fik spurgt for er 100% på det aldrig var blevet opdaget og nogle gange er det bedre at bede om tilgivelse end tilladelse 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper :
Så få dig en postbox ved postdanmark

No can not do....der skal registreres en fysisk adresse, hvor man kan træffe ejeren/ledelsen af virksomheden. Det andet er ikke lovligt.

Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde også forstået det som at der var snak om fysisk butik, men dér blev jeg klogere...Jeg arbejder på højtryk, men p.t. uden held på at finde nogle i omgangskredsen..

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Jonas
Lej et skrivebord eller en lille kontorplads med adresse på et iværksætterhotel.
Det koster ikke alverden og så er du ud over problemerne ved privat lejemål.

Held og lykke

De bedste hilsner
Ronni
Side 1 ud af 4 (35 indlæg)