Hej Alle |
Du er et klart eksempel på at kundeservice kan betale sig :)
Stort tillykke og godt gået!
Hej Alle |
Tusind tak... |
Flot omtale - stort tillykke. Husk at sætte journalisten på din liste til næste gang du udsender en pressemeddelelse - hun vil helt sikkert huske dig. mvh Hans |
Hej - du superservice - giver! Dejlig læsning - og tænk oplevelsen blev der skrevet om i pressen - ja hvornår ved vi hvem det er vi står overfor - men jeg er da også sikker på at du nyder at udsende servicesignaler - uanset hvem du vurdere at stå overfor - og glæde dig over de tilbage-smil og glædesudbrud dette giver - de fleste mennesker nyder jo dette ikke? - det er da min erfaring!
|
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Tillykke det er jo altid rart når der kommer noget positiv omtale om ens firma. Kunne være sjovt at høre om det er noget du kan mærke på besøgstallet i butikken. :-) |
Sådan der. Hehe, kunne sagtens genkende den hovne ekspedient som hun fortæller om. Gid der var flere som dig der kunne give folk en god oplevelse... Håber der falder mange kunder af til dig. |
Stort tillykke. Godt at høre at der stadig findes god kundeservice. Jeg synes godt nok at jeg har været uheldig med min kundeservice de sidste par gange jeg har handlet over nette og i fysike forretninger.
Hilsen |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Super flot og tillykke. |