Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IP Telefonanlæg (Velkommen til XXX, Tast 1 for xxx Tast 2 for xxx osv.)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg er begyndt at sælge IP Telefonanlæg, som dem du kender når du ringer til et firma hvor du bliver præsenteret for:

Velkommen til firma XXX

Tast 1 for Salg
Tast 2 for Support
osv.

Det eneste der skal placeres I jeres firma/privatadresse er en telefon der skal have strøm og en internetforbindelse (CyberCity anbefales ikke). 
Du kan f.eks. have en telefon på arbejdet og en på hjemmeadressen, som begge er tilmeld samme telefonkø og dermed ringer på samme tid.

Funktions liste:
Oprettelse af nyt- eller flytning af eksisterende nummer
Ubegrænset antal bylinier
Ubegrænset antal telefonkøer, tastemenuer, Voicemail m.m.
Vente musik (standard eller egen mp3 fil)
Voicemail bliver sendt direkte til din inbox (e-mail)
Bliver telefon ikke taget indenfor x antal sekunder, viderestil til mobil eller meld mobilen direkte ind i en telefonkø.
Og meget mere.

Pris for oprettelse
IP telefoner fra 750kr eller fra 80kr/md inkl. servicekontrakt pr. stk.
KUN 1995kr. (inkl. 3 timers hjælp til opsætning af systemet.) normal prisen bliver 2995kr

Herefter KUN 79kr/md (prisen gælder kun de 5 første kunder, herefter bliver prisen 99kr/md)

Samtale pris faktureres direkte fra Unotel

Uddrag fra UnoTel prisliste
Månedligt abonnement 0,00 kr.
Minutpris fastnet 0,08 kr.
Minutpris mobil 0,79 kr.
Opkaldsafgift 0,20 kr.
Opkaldsforsøg 0,20 kr.
Minutpris udland fra 0,20 kr.

Alle priser er ex. moms

Tilbudet gælder de næste 14 dage.

Venlig hilsen
Henrik Meyer
Access IT
hvm SNABELA accessit.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:04

Hej,

Hvis den ikke bliver taget og viderestilles til en mobil og den 1. mobil er optaget - kan den så viderestille til en 2. mobil uden problemer?

Altså, så den ringer først på kontor et par gange, så til mobil 1, hvis mobil1 er slukket/optaget/ikke bliver taget, til mobil 2 ?

(Det kan tdc´s nemlig ikke og derfor har vi ikke telefonsystem i dag)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:07

Prisen er altså 1995 (inkl 3 timers opsætning (hvad så hvis det atger længere tid) + 750 for telefonen + 79 pr mdr

og man skal have UnoTel i stdet for fx TDC og UnoTel har de priser du har skrevet...

Er det korrekt forstået?

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:10

Hej Henrik

Jeg uddyber lige din information omkring IP løsningen. (vi har selv denne løsning her i firmaet)
Jeg kan kun selv tale godt for den, den har virket upåklageligt her ved os.

Teknisk Information:
Følgende funktioner er standard i Hosted PBX

• Intern og ekstern viderestilling
    • Definition af åbningstider – afspil besked ved opkald udenfor åbningstid, lad opkald gå til telefonsvarer eller viderestil til f.eks. vagttelefon.
    • Ubegrænset antal telefonkøer med eller uden ventemusik
    • Ubegrænset antal tastemenuer – tast 1 for receptionen, tast 2 for salgsafdelingen osv.
    • Ubegrænset antal telefonsvarere
    • Ubegrænset antal talebeskeder
    • Ubegrænset antal multividerestillings valg – opkald kan både ringe på lokaltelefon og mobil samtidig, ringe på forskellige mobiltelefoner i prioriteret rækkefølge mv.
    • Ubegrænset antal telefonmøder – hold telefonmøde internt i virksomheden og/eller lad eksterne kunder logge sig på et telefonmøde.
    • Ubegrænset antal ”Ring mig op” funktioner
    • Mulighed for indspilning af egne talebeskeder
    • Detaljeret statistik for alle ind og udgående opkald, køstatistik osv.
    • Onlinebaseret grafisk omstillingsbord til brug på storskærm eller i webbrowser.
    • Ubegrænset antal ind- og udgående bylinier

Krav til Internetforbindelse:

• Minimum 128/128 Kbit/s pr. samtidig ønsket samtale. – F.eks. ønsker kunde at kunne ringe på 7 telefoner samtidigt skal internetforbindelse minimum være: 1024/1024 Kbit/s.
    • Port 5060 TCP/UDP åben.
    • Som hovedregel anbefaler UnoTel separat internetforbindelse til Hosted PBX, da UnoTel ikke kan garantere optimal samtalekvalitet hvis internetforbindelse også benyttes til alm. brug.

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Skrevet kl. 12:15

Man kan sætte sekunder på hvor lang tid en kø må ringe. f.eks. 20 sek. Er der ingen telefoner tilmeldt den kø der tager opkaldet, kan den gå videre til en ny kø, voicemail, tastemenu eller andet eller videre stilles til en mobil.

Jeg er lidt usikker på om den kan se en mobil er optaget/slukket at den så automatisk går videre, men med den indbyggede tids funktion burde det ikke være et problem. Ellers kan man tilmelde 2 mobiler en telefon kø, og de så ringer på skift.

Vedr. pris, så er de 1995kr oprettelses prisen og den inkludere 3 timers hjælp til design og implementering. Er det ikke nok, kan man enten købe flere timer, eller selv sætte systemet op. Du kan naturligvis få fuld adgang til konfiguration af systemet.

Prisen inkl. abonnement hos Unotel, så det kommer ikke som en ekstra udgift.

Venlig hilsen
Henrik Meyer

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:24

Hej Henrik.

Hvis man viderestiller systemet til den 1. mobil, som efterfølgende viderestiller den nr. 2 mobil, betaler man så 0,79 kr. hver gang? + Opkaldsafgift?

Mvh. Anders.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Skrevet kl. 15:33

For hver gang systemet skal ringe op til din mobil vil det koste opkaldsafgift og hvis du så tager mobil telefonen koster det mobil minuttakst.

Så hvis du tilmelder 2 telefoner til samme kø og siger at køen skal rund ringe alle telefoner, så koster det opkaldsafgift hver gang hver telefon ringer.

Den måde jeg har lavet det på er at lade min hjemme telefon ringe X antal sekunder, tager jeg den ikke der, går den til en ny kø hvor det så er min mobil der ringer og kun indenfor et bestemt tidsrum eller dato hvor jeg er på ferie, så jeg ikke bliver kimet ned på mobil.

Man kan også lave sådan at man kan trykke 1 for vagt telefon, og så gøre brugeren opmærksom på at hvis han trykker 1 for at blive stillet om til en mobil medarbejder, så vil der blive eftersendt en faktura.

Venlig hilsen
Henrik Meyer

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 22:42

Hej Henrik
Hvilken "Linieudbyder" anbefaler I man anvender? Hvad med QOS, på linien?

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Skrevet kl. 22:57

Jeg benytter Fullrate og det virker upåklageligt.

QOS er rent faktisk ikke muligt i på alm. ADSL, da det er noget man laver fr apunkt til punkt, så kræver det en "fast" forbindelse mellem din adresse og der var IP tlf. serveren står. Men vil du være helt sikker på at linien aldrig hakker, så skal man købe en dedikeret linie til IP telefoni, men den problemstilling har alle med IP telefoni også dem med alm. ATA bokse, hvis du kender dem :-)

mvh
Henrik

Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:01
Kan systemet opsættes sammen med et Ericsson Business Phone system ?
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)