Jeg vil gerne "købe" en facebook side. Hjælp!
Tilmeldt 26. Jul 12
Jonst
Skrevet
11-04-2013 kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Amino 's!
Der er en facebook side jeg gerne vil købe, den har 1200 likes, hvor meget skal man give for sådan en?
Nogen der ved noget om det?
på forhånd, tak!!
mvh. Jonst
Svar
Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Hej Jonst. Det er lidt intet sigende at den har 1200Likes.
Du skal kunne bruge de Likes til noget og til det segment du vil ramme. Du skal se hvor meget trafik der går gennem den osv. Du er mere end velkommen til at kontakte mig med link , info osv, så skal jeg forsøge at hjælpe dig:)
// Sune
Svar
Tilmeldt 16. Apr 13
janelyhne
Skrevet
16-04-2013 kl. 10:56
Svar
Svar
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Bare en tilfældig "haha"-side?
Hvis dette er tilfældet, har den højst sandsynligt ikke et bestemt segment og målgruppe, og derfor kan du ikke markedsføre ét produkt.
Byd 100-200 kr.
(Såfremt ovenstående er korrekt.)
Svar
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
Fra Århus
Tilmeldt 20. Feb 11
Nikolaj
Skrevet
16-04-2013 kl. 17:12
Svar
1200 likes - ikke mere end 50. Jeg har solgt MANGE facebook sider, både nogle med 1000 likes og nogle med 20.000 likes.
Svar
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
1200 likes - ikke mere end 50. Jeg har solgt MANGE facebook sider, både nogle med 1000 likes og nogle med 20.000 likes.
Ja, okay. Du må jo så være ekspert. Ingen ved hvilken type facebookside der er tale om, så ingen kan besvare spørgsmålet.
Svar
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
Fra KBH
Tilmeldt 12. Apr 13
Mette AG
Skrevet
16-04-2013 kl. 17:50
Svar
Du skal betale den pris, som du mener siden er værd for dig. Mere simpelt kan det ikke siges. Du ved, hvad du kan få ud af siden, og derfor ved du også, hvilken værdi den har for dig.
Det er umuligt for os andre at komme med en pris, når vi ikke kender sammensætningen af sidens likes, samt hvad du skal benytte siden til!
Svar