Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Murstens produktion

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer (ret mig venligst hvis jeg har placeret indlægget i det forkerte sektion).

Min fætter er i fuld gang med, at planlægge et opkøb af en murstensfabrik, som er tiltænkt at producere, og eksportere til mellemøsten.

Dette er som i nok kan høre et større projekt det vitale, og manglende aktiv er dog selve fabrikken. Jeg har søgt lidt på nettet bl.a. Google, og Amino's virksomhedsbørs men uden held.

Hvor kommer jeg i kontakt med en sådan fabrik, som er villige til at sælge. Det behøver ikke være top moderne, og ærligt talt er det underprioritetret, blot der er et eller andet at tage udgangspunk i på fabrikken.

Håbe nogen kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:37

Jeg kan se, at du ikke har fået noget svar i hvert til fælde her i forummet, men jeg undrer mig også lige lidt, for der ligger da rundt i landet en del nedlagte teglværker, som vel er lukket pga. af de høje energipriser, noget der vel er billigt i mellemøsten, hvis du forstår, hvor jeg vil hen..Wink

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 14:57

Det er rigtigt nok, men ved dog ikke hvordan jeg finder og kommer i kontakt med disse nedlagte teglværker. 

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:38

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)