Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min side troværdig?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor troværdig er mine webshop?

Bedøm den fra 1 til 10, hvor 10 er meget troværdig.

Hvis siden ikke en en 10'er, så skriv gerne hvad jeg skal gøre, for at siden bliver mere troværdig.

Siden kan ses her: http://www.shinetech.dk

Vh

Mathias

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:06

Skulle bruge alt for langt tid på at finde ud af om du sælger noget eller bare vil fortælle mig noget.
Det mangler produkt billeder eller noget der fanger når man kommer ind.
Det var min mening :-)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:14

Når du spørger om troværdighed, så vil jeg uden at tøve give den 10.

Jeg er dog enig med foregående i, at der mangler et klart budskab om hvad der sælges. Evt. kan du flytte din midtergrafik lidt ned på siden, og øverst indsætte et billede som illustrerer dine varer, samt en kort tekst om hvad du tilbyder,

Men ellers en fin side, og som sagt: 10 i troværdighed :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:52

Fin side, men som de andre siger, man skal lige klikke lidt rundt, for at få et overblik over hvad du tilbyder.

Jeg synes også - det er 100% min egen mening, og andre er nok meget uenige :-) - at der mangler lidt spræl på siden. Det er noget med biler, du har nogle stickers og lidt lys styling. Jeg synes der mangler liidt farve, billeder af lækre biler, you name it, for lige at understrege det lidt smarte look måske, i stedet for en grå og rimelig standard prestashop side.

Men bortset fra det, så synes jeg siden er troværdig :-) 9 fra mig

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 36
Fra  FashiModo Skrevet kl. 20:16

Som de andre nævner så er det svært at se hvad det er du ønsker at sælge. 

Jeg har dog et par tips, som jeg vil mene vil gøre din side en smule mere overskuelig:

1) Flyt "Har du brug for hjæp" ud i venstre side, da det primære er dine produkter, og efterfølgende din support som folk har brug for.

2) Flyt dine tags ned i bunden under din bundmenu. Det fylder, og hjælper med at gøre siden uoverskuelig.

3) Under din headline (Der hvor der står fri levering etc.) så bør du fortælle hvad du prøver at sælge. Flyt evt. din boks med "mest solgte til" hertil. Ellers kan du bruge den plads til at fremhæve gode tilbud du har.

Held og lykke.

Stylebark - No bull****, bare tilbud!

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 20:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias 

Hvorfor spørger du om troværdighed? Er det måske ikke mere interessant om den sælger dine varer?

Min første sekunds fornemmelse når jeg åbner din side er at du sælger noget med transport. At flytte kasser. Tror det er noget med den der grafik med "Michelin manden" med sækkevognen og kasserne.

Se for eksempel denne US side med lignende produkter. http://www.superbrightleds.com/cat/led-vehicle-replacement-bulbs/ Her er jeg ikke et øjeblik i tvivl om hvad de sælger.

Mvh

Bengt

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:32

Jeg synes siden er meget upersonlig og lidt for standard og teknisk i designet. Der mangler noget visuelt på forsiden til at bløde op i stedet for ham manden med kasserne som man ser overalt på nettet.

Der er tydeligt forskel på de grafikelementer der er brugt på hjemmesiden. Man kan nemt se hvilke der er lavet professionelt, og hvilke der er lavet i paint. Her skal man blot indse at man ikke kan være god til det hele, og få fat i en designer der kan lave det grafiske.

Produktbillederne ligner noget der er taget med et mobilkamera, det er vist lige gået stærkt nok. Jeg ville ikke købe på hjemmesiden her, hvis jeg kunne finde samme produkt et andet sted.

Nu har jeg kun nævnt de problemer jeg kunne se ved første øjekast, jeg går ud fra det var kritik du var ude efter. Hvis man skal se det lidt fra en skæv vinkel, så tror jeg faktisk at målgruppen (tekniknørder), vil befinde sig rigtig godt på hjemmesiden uden at bide mærke i ovenstående Geeked

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:23

Jeg synes den virker rigtig troværdig. Et andet spørgsmål er så om den er pæn ;) Jeg er meget enig i de ting som Kent Medom påpeger. Hvis du ønsker mere troværdighed, så burde du eventuelt linke til din Trustpilot profil, hvis du har én. Det er altså godt at kunne flashe tilfredse kunder :)

Find det billigste bredbånd på www.billigtbredbånd.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46

shinetech.dk:

Hvor troværdig er mine webshop?

Bedøm den fra 1 til 10, hvor 10 er meget troværdig.

Hvis siden ikke en en 10'er, så skriv gerne hvad jeg skal gøre, for at siden bliver mere troværdig.

Det er godt, at du har kontaktoplysninger og cvr-nummer i bunden af siden.

Der kan godt være nogle forbedringer på "Om os" siden. Hvem står bag virksomheden? Nu skriver du "Vi", "Os" og "Vores" alle steder, så jeg går udfra, at der er enten flere ejere eller medarbejdere. Få et navn og billede af hver medarbejder. Hvis det kun er dig selv, så skriv, at det kun er dig. Fortæl, hvorfor du har valgt at starte virksomheden og historien bag. 

Under "Kontakt os" i højre side ville jeg også få et billede og navnet hos en medarbejder, så det bliver lidt mere personligt.

Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:57

10. Jeg synes du har en flot og overskuelig, troværdig webshop. :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)