Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ICQ.. hvad blev der af det?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

For flere år siden - fristes jo til at sige i stenalderen - var det jo ICQ der var kongen når vi taler "Instant Messaging" - har stadig en account på ICQ, men har ikke logget på i flere år, da MSN og SKYPE jo er altoverskyggende på denne front.

Er der stadig "nogen" derude der bruger ICQ?

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 13:31

Jeg har faktisk lige oprettet mit nummer 466599866 - men det var for at komme i kontakt med en anden, der brugte det, og fordi MSN ikke fungerede på det tidspunkt Smile Nu kører det imidlertid altid på min computer når den er tændt, ligesom MSN og Skype gør det Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:38
Jeg droppede det for noget tid siden, alle de relevante kontaktpersoner jeg havde på ICQ, havde jeg efterhånden også på MSN. Der er nok ingen tvivl om at da Microsoft begyndte at smide Messenger ud med Windows XP, så var ICQ mere eller mindre dødsdømt :) i hvert fald i den forstand, at de ikke længere ville være markedsledende på IM.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:23

Skal du ind og have kontakt til de nørder der sjældent ser dagslys så tror jeg ICQ er den korteste vej ;) Men til normale mennesker er MSN nok det eneste rigtige.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:31

Af en eller anden årsag er det også mit indtryk, at ICQ benyttes mere i udlandet end i Danmark? For eksempel bruger flere af mine amerikanske kontakter ICQ og ikke msn?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:56

Mattias Skovhøj:

Af en eller anden årsag er det også mit indtryk, at ICQ benyttes mere i udlandet end i Danmark? For eksempel bruger flere af mine amerikanske kontakter ICQ og ikke msn?

Det er der en ganske speciel grund til; navnlig at AOL er en af hovedaktørene bag ICQ ;)

/Christian (der har et 8-cifret  icq-nummer startende med 1 :P)

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 17:22

Christian Joergensen:

Jeg fandt Trillian, da der var for mange af mine venner, der begyndte at bruge Messenger. Den var fed, fordi den samlede både ICQ, Messenger og flere andre i ét.

/tanja (der har et 7-cifret icq-nummer startende med 1 Wink)

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:47

Christian Joergensen:

Jeg har et 7-cifret nummer ;) Men det er også helt tilbage fra 1997 mener jeg.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:28
Jeg bruger ICQ primært til mine udenlandske kontakter. Mange af dem bruger nemlig ikke MSN.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:34
miradesign.dk:

Jeg fandt Trillian, da der var for mange af mine venner, der begyndte at bruge Messenger. Den var fed, fordi den samlede både ICQ, Messenger og flere andre i ét.

Jeg fandt Miranda (som ikke er kommercielt) for at få dækket samme behov, og jeg fortsætter stadig med at anvende det nu hvor jeg har droppet ICQ - det giver bl.a. mulighed for at være online med flere forskellige MSN konti på samme tid.
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)