Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man ved freelance konkurrent, som truer med at svine en til?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes egentlig du skulle smide en stille og rolig besked til admins med det samme - Det kan jo være personen har et mønster, og gør det samme mod andre herinde - Det bliver ikke opdaget, hvis i ikke siger til :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Fra Ishøj Strand
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Igen, tak til alle for gode, konstruktive svar.

Jeg tror, jeg tager det som en måde at få lidt hård hud på brystet :) Jeg skal nok bare vende mig til, at der er hård konkurrence i forhold til at arbejde i et almindeligt job. men det er rart med gode aminoer, som kan bakke op!

Janni Mikkelsen:
Jeg synes egentlig du skulle smide en stille og rolig besked til admins med det samme - Det kan jo være personen har et mønster, og gør det samme mod andre herinde

Men er det overhovedet noget, amins vil/kan gøre noget ved?

Lasse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes også at du bare skal ignorere ham, og samtidigt lige sende en besked til en moderater.

Der skal være plads til alle - alle undtagen dem som mener det modsatte..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med de andre, tag det roligt. Jeg ville dog formelt svare ham, at hvis han uden selv at være kontakt af nogen for reference, vælger at kontakt 3. part med besked om, at du ikke kan udføre dit arbejde, så vil han blive gjort ansvarlig for dit mulige tab i den forbindelse, og derfor anmeldt og trukket i retten 

Tag det derefter koldt. Jeg må gå ud fra, at det er via Amino at du mener han kender dem du giver tilbud til, for ellers har jeg svært ved at se hvordan han skulle kende dem overhovedet.

Jeg er ellers enig med de andre, tag det koldt, jeg tror dels ikke han gør det, og dels ikke at nogen reagerer positivt på noget sådan. Mærker du nogen sinde et tab grundet det, så se om du kan få at vide, at han rent faktisk reagerede som han gjorde. Det er ikke lovligt det han truer med.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ishøj Strand
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar

Ja, det er fordi vi jo byder på de samme freelance opgaver, at han ved, hvem jeg giver bud til - og så har mine bud åbenbart et par gange vundet over hans.

Foreløbigt er beløbene, det potentielt kunne koste mig, relativt små. Jeg er endnu en lille, ny fisk i dammen, så at true med at trække ham i retten, ville være overkill. Men jeg kan jo forstå på dig og andre, at det ikke er en acceptabel fremgangsmåde, han benytter. Da jeg læste hans besked, blev jeg bekymret for, om jeg nu skulle til at bruge tid og energi på at forsvare mig mod alle mulige angreb fra konkurenter. Det kan jeg forstå på jer, at jeg ikke skal, og det er jeg ærlig talt glad for.

Venlig hilsen

Lasse Hansen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er utrolig hvad folk finder på.

Han føler sig åbenbart truet af dig, og det skal du bare være glad for, som betyder at du klare det godt.

Glem fjolset og kom videre.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)