Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du din eksterne bogholder rigtigt?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad? Kan sådan en bogholder bruges forkert?

Ja! mange opfatter en ekstern bogholder som sådan en person, som kommer forbi engang imellem eller som ringer, når bakken med bogføringsbilag er ved at være tom og du skal fremsende den stak, som ligger i din bakke. Det er jo helt forkert!

Hvis du vil have det fulde udbytte af en ekstern bogholder, bruger du ham/hende også som sparringspartner. Jeg har hjulpet en del af mine kunder med alt muligt andet end den daglige bogføring. Installation af medarbejdersignatur, finde rette indkøbspriser, oprette excelark til beregning af dækningsbidrag, udarbejdelse af likviditetsbudget - eller bare generelt: kritiske spørgsmål i din travle hverdag og sikkert udmærkede butik.

Tænk på, at vi har en bred viden fra mange forskellige typer virksomheder. Vi kender mange leverandører. Hvorfor skal min ene kunde f. eks. betale en flad 10'er for en brevordner, når an anden kunde kun skal betale en lidt fladere 8'er? Bare et lille eksempel, men jeg har også eksempler på kunder, som glemmer at spørge mig og ender med at indgå tåbelige aftaler om hjemmesider, SEO, kopimaskiner og jeg ved ikke hvad.

Bare et lille fagligt opstød!

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)