Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vælg selv 10 GRATIS! sprit nye kom-igang-Sites til CloudSprout!

Side 4 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 16:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan - bare i orden - venter spændt - SMIL SMIL

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 09:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Hej Lundsby

Så er det blevet torsdag og det ser desværre ikke ud til at der er sket noget - kan du fortælle hvorfor? - smil smil

Nu kan dette nok lyde lidt strængt - men det er i en pæn tone jeg skrive dette - smil smil

Jeg har ventet længe nu - og kan mærke at min tålmodighed er ved at slippe op. - Jeg har idéer til nogle stykker og har måtte holde dem hen med at lave et site til dem fordi jeg ville lave det i CloudSprout - men nu kunne den ene ikke vente længere - så der måtte jeg bruge et andet CMS som nødløsning -

Jeg håber virkelig ikke at der så meget længere for så ved jeg at jeg er stået af i først omgang - og så må jeg se om jeg så vender tilbage.

Please - sig til hvis det bliver rykket frem så man ikke bliver holdt hen i uvished i så lang tid - det er lidt ubehagelig - så hellere kom frem med sangheden - den kan jo accepteres.

SMIL SMIL.

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rie

Jeg er super glad for at du har været tålmodigt så langt og jeg kan udmærket se tingene fra din side.

Vi skulle havde startet i tirsdags, men jeg blev nødt til at rykke til i dag torsdag, men nu er vi kommet i gang, Allan knokler på livet løs med at få Pizza templaten klar som det første. Han regner med at den er klar til mandag. Har du et ønske til hvilken template han så skal lave bagefter?

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Af ren nysgerrighed (og fordi det er aktuelt ift. et af mine egne projektet); må man beholde de billeder der er brugt i Jeres templates, eller er man tvunget til at skifte dem? Da ens website skal ligge på eget domæne, vil det ift. licens-aftaler for billed-materiale typisk betragtes som re-distribution, hvilket vel kræver en royalty-free aftale. Den slags er hamrende dyrt gennem eksempelvis istockphoto, hvor billeder til $10 pludselig koster $2-300.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:
Af ren nysgerrighed (og fordi det er aktuelt ift. et af mine egne projektet); må man beholde de billeder der er brugt i Jeres templates, eller er man tvunget til at skifte dem?

Ja, man må bruge dem er det korte svar. Det lange for du lige i en pm.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 13:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret - vi tager resten i PM :)

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 13:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Jeg er super glad for at du har været tålmodigt så langt og jeg kan udmærket se tingene fra din side.

Vi skulle havde startet i tirsdags, men jeg blev nødt til at rykke til i dag torsdag, men nu er vi kommet i gang, Allan knokler på livet løs med at få Pizza templaten klar som det første. Han regner med at den er klar til mandag. Har du et ønske til hvilken template han så skal lave bagefter?

Tak Lundsby - vedr. ønske om evt. template vil jeg lige vende tilbage - men lige sige tak for dit svar - smil smil

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have BRUGSKUNST siden - og hvis der i fremtiden kunne komme en LINK BASE SIDE - vil det da heller ikke være i vejen - smil smil

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie

Det er super vi sætter brugskunst på som det næste.

Ang. Linkbase så er der ikke sådan en template i de planlagte ti. Men når vi har lavet dem færdige, kunne jeg sagtens forestille mig at vi ville lave en til omgang af måske 10-20 templates.

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 17:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Lundsby, for brugskunsten - den vil jeg vent spædt på - kan nemlig bruge den li så snart den er klar - og tak til din designermester - smil smil

Jamen jeg ved godt Linkbasen ikke er med i denne omgang - men super fedt hvis den kunne komme med engang i fremtiden - SMIL SMIL

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Side 4 ud af 7 (69 indlæg)