Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vælg selv 10 GRATIS! sprit nye kom-igang-Sites til CloudSprout!

Side 2 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Else-Marie Balch:

Men jeg kunne selv godt bruge de 3 jeg har forslået en gang og gentager dem lige

- Frisør

- Grill eller pizza

- Menukort

Super, gode forslag jeg kan specielt godt lide Pizza/Grill ideen. Det kunne være fedt hvis alle de takeaway steder der bruger JustEat/Hungry, kunne få et eget website med gratis eller for få penge med CloudSprout.

Else-Marie Balch:
Jeg glæder mig til at se resultatet af Brugskunst - Smil

Jeg har taget et smugkig, og det ser rigtigt godt ud. Jeg tror Allan ligger et screenshot i tråden når vi er kommet lidt længere. 

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 13:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Super, gode forslag jeg kan specielt godt lide Pizza/Grill ideen. Det kunne være fedt hvis alle de takeaway steder der bruger JustEat/Hungry, kunne få et eget website med gratis eller for få penge med CloudSprout.

Ja - det har du ret I - i fredags snakkede jeg med en som er tilmeldt JustEat og det har ikke givet flere kunder af den grund - men det er godt nok dyrt at blive tilmeldt og så det de skal betale i % bagefter er vildt - virkelig en god forretning for JustEat må jeg sige - smil smil

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 19:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er designet responsivt? eller kommer der snart et responsivt design til webshops?

Fint med noget nytænkning indenfor web shop systemer :-)

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Henrik Hvam:
Er designet responsivt? eller kommer der snart et responsivt design til webshops?

Ambitionen er at mindst 5 af sites'ne skal være Responsive Design.

CloudSprout har i dag nogle Responsive Design features, men det er helt klart et område vi vil kigge mere på i fremtiden. Men inden da, skal vi lige havde pudset produktet helt færdigt og fået lavet hjælpe videoer etc. først :-)

Henrik Hvam:
Fint med noget nytænkning indenfor web shop systemer :-)

Mange tak :-) 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 20:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Elektronik :-)

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Braun:
Elektronik :-)

Hvad mener du: Gadgets, HiFi, Computer etc. ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Else-Marie Balch:
Ja - det har du ret I - i fredags snakkede jeg med en som er tilmeldt JustEat og det har ikke givet flere kunder af den grund - men det er godt nok dyrt at blive tilmeldt og så det de skal betale i % bagefter er vildt - virkelig en god forretning for JustEat må jeg sige - smil smil

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan dette vurderes, men jeg har haft nogle snak med de pizzaria der siger det samme. Når man borer lidt i det, falder deres grundlag jo fuldstændig sammen, så jeg ville nok tage deres udtalelser som ikke - sikre :)

For rigtig mange måler jo ikke på det, men har mere en fornemmelse, og det eneste de ved er, at de betaler penge til fx. just eat. Det sjove er dog, at de trods alt ikke "tør" at melde sig fra ordningen igen, så inderst inde gør det sgu nok bare lidt ondt at betale :)

@Lundsby, jeg mangler et design til noget hardcore B2B, noget der udstråler business og som kan bruges bredt, fra industrien til kontoret.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
@Lundsby, jeg mangler et design til noget hardcore B2B, noget der udstråler business og som kan bruges bredt, fra industrien til kontoret.

Jeg sætter en Revisor med look inspireret af Danske Bank på listen.

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er Pizza sitet ved at være fastlagt. Vi har gjort også umage for bruge så få billeder i selve rammen af layoutet. Så der er 99% frihed til at tilpasse det direkte via CloudSprout. Hvis man har f.eks. Photoshop Elements eller andet tegneprogram, så kan man få den sidste procent med.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugskunst shoppen er fastlagt til at se sådanne ud:

 

 

Jeg er selv lidt i tvivl om brugen af rød, måske skulle den erstattes med sort fra logoet.

Har du nogle ideer, kritik etc. ?

Side 2 ud af 7 (69 indlæg)