Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ÅBNINGSTILBUD: Unikt responsivt design 8.000,- Logo 500,-

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Reitoft:
N.B. og så iøvrigt baseret på WordPress som er et blogværktøj...!!

Rettelse: Det startede som et CMS til blogging, men det er meget mere nu, hvilken nok også er grunden til at så mange firmaer bruger det (firmaer som ikke nødvendigvis blogger).

Crowdfunding-platformen booomerang.dk er bygget på, er f.eks. WordPress.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Morten Reitoft:
N.B. og så iøvrigt baseret på WordPress som er et blogværktøj...!!

Haha det er godt nok ved at være et par år siden jeg sidst hørte den påstand :D

Tror faktisk at de fleste som arbejder med web - og som har fulgt lidt med i udviklingen - har forstået at anderkende Wordpress som et fuldgyldigt CMS, som man kan opbygge ret så avancerede websites i. Uanset om de selv benytter det, eller ej.

Og så skriver trådstarter da vist ikke noget om et valgfrit theme, men derimod om et unikt designet theme. Så måske skulle du kontakte trådstarter direkte, istedet for at sabotere hans tilbudstråd?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22

Hej Thomas og Tim,

Vil bare lige sige tak for hjælpen :-)

... Og bare så der ikke er noget forvirring i fremtiden, så bliver designet bygget op fra bunden og IKKE ud fra et eksisterende theme. 

Ha' en super dag!

Venlig Hilsen
Andreas Rom Knudsen 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 13:13

Jeg må jo båje mig i støvet... fantastisk at Dansk Super Marked vælger sådan noget lort (men det er jo bare min mening!)... vi har et site i WordPress (www.onprintshop.dk) og jeg har sjældent set noget dårligere værktøj til at redigere og vedligeholde sit site i - men måske er det bare dem der har lavet det, som ikke kan finde ud af det.. OG så mangler jeg måske bare at set et fedt site i WordPress OG en backend, som er til at have med at gøre...

Men respekt... (altså for dig Thomas - ikke for Dansk Super Marked!) :-)

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten Reitoft:
Jeg må jo båje mig i støvet... fantastisk at Dansk Super Marked vælger sådan noget lort (men det er jo bare min mening!)... vi har et site i WordPress (www.onprintshop.dk) og jeg har sjældent set noget dårligere værktøj til at redigere og vedligeholde sit site i - men måske er det bare dem der har lavet det, som ikke kan finde ud af det.. OG så mangler jeg måske bare at set et fedt site i WordPress OG en backend, som er til at have med at gøre...

Vil det sige din mening om WordPress er baseret på et enkelt (tilsyneladende) dårligt kodet WordPress site? :-)

Det lyder bestemt som om du har fået lavet et meget dårligt site hvis du synes det er besværligt at opdatere. Lad os tage et eksempel som referencer eller medarbejderoversigt. Der laver man blot en customposttype, og når man vil oprette en ny reference eller ny medarbejder udfylder man bare felterne i den custompost, og så bliver det sat korrekt og pænt ind i tabeller, på hjemmesiden, og måske laves der automatisk et vCard (som i de løsninger vi har lavet).

Det kan næsten ikke blive nemmer end at trykke "opret ny", udfylde nogle felter og trykke "udgiv".Hvis det er svært, tror jeg alle CMS´er er svære :)

Men ja, der er mange der løser sådan nogle opgaver ved at lave en tabel i WordPress editor, så man som bruger af kontrolpanelet skal sidde og lege med tabeller, hvor det slet ikke er nødvendig.

Så der er kæmpe stor forskel på hvordan løsningen sætte op og programmeres, og det lyder som om du har fået lavet løsningen af nogen som måske kun har kendskab til WP, men slet ikke er gode til at bruge de muligheder der er.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 13:26

Morten Reitoft:
Jeg må jo båje mig i støvet... fantastisk at Dansk Super Marked vælger sådan noget lort (men det er jo bare min mening!

Her er jeg helt uenig med dig Morten, hvorfor mener du at Wordpress er noget lort? Jeg mener personligt at det er det bedste CMS system, på markedet. 

Morten Reitoft:
OG så mangler jeg måske bare at set et fedt site i WordPress OG en backend, som er til at have med at gøre...

Uha, der findes godt nok mange fede sider, som er lavet i Wordpress, men det er jo din mening. Og mht. Backenden, så er Wordpress Backend måske den mest brugervenlige som overhovedet findes. Alle kan finde ud af Wordpress, hvis man bare sætter sig lidt ind i det. Wordpress Backend er 100% mere brugervenlig, og 100% nemmere end backends i fx. Prestashop, og Magento.

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 13:31

Enhver so holder jo af sine unger :-) som et godt gammelt ordsprog siger... 

gider ikke flere religionskampe - og SLET ikke på Amino.

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Retro Media:
Alle kan finde ud af Wordpress, hvis man bare sætter sig lidt ind i det

Det gælder vist alle CMS'er "hvis man sætter sig ind i det".

Retro Media:
Wordpress Backend er 100% mere brugervenlig, og 100% nemmere end backends i fx. Prestashop, og Magento.

Så skulle du prøve Umbraco's backend - den er også utrolig brugervenlig.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Morten Reitoft:

Enhver so holder jo af sine unger :-) som et godt gammelt ordsprog siger... 

gider ikke flere religionskampe - og SLET ikke på Amino.

/Morten

Det er fair, jeg kan godt forstå du trækker dig, det er træls når man skal argumentere imod logik og ikke bare kan kalde ting lort uimodsagt :-)

Et lille tip: Hvis ikke du gider argumentere sagligt omkring WordPress så kunne det være du skulle lade være med at tale dårligt om det gang på gang.

WordPress har bestemt ulemper, jeg kan nævne flere. For mig er det ikke et spørgsmål om religion. Men det irriterer mig du gang på gang taler dårligt om det, men ikke har nosser til rent faktisk at bakke det op, og tage snakken om det.

Som med alle CMS´er gælder det om at kende ulemperne, så man kan lave løsninger hvor de ulemper er så små som muligt, og fordelene er store. Der er WP ikke anderledes end alle andre CMS´er. Men ærgerligt du kun vil kalde det lort, og ikke vil indgå i en fornuftig diskussion, over dit nuværende niveau.

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)