Det er også korrekt at mange closed source har rigtig mange mangler hvad angår seo. Men med hensyn til hastighed snakker jeg jo ud fra mit eget, og fx set i forhold til Drupal, Wordpress mf er mit closed source ca 10-15 gange hurtigere. Dette er set ud fra hvis opensource løsningerne skulle kunne det samme som min løsning. Ja sådan er det jo med alt. Siger heller ikke at det nødvendigvis skifter layout, men at det kan være en af de faktore som der ikke er taget højde for da man vurderede at closed source skabte højere omsætning. Det er som med så meget andet jeg har set, fx når mange kigger på hvilket caching plugin til WP der er det bedste, så aktivere de alt muligt, og ser på hvordan den fulde loadtid for sitet er med det ene og det andet plugin. hvilket jo ikke ligefrem giver et ret valid resultat af en sådan test. De skulle jo i virkeligheden have testet det der er fælles for de enkelte plugins, og slet ikke set på det i forhold til den fulde loadtid, da den intet siger om hvordan page caching bliver forbedret. Det er en anden snak som jeg kunne blive ved med i årevis :) Men det er jo det samme her, skal man sammenligne og se på om skiftet fra open til closed giver højere omsætning, skal begge jo have samme udgangspunkt, samme design, altså være identiske. Men skulle vi ikke lade denne tråd være, så trådstarter kan få solgt nogle produkter :) ved godt at denne tråd bliver set mere jo mere vi diskutere, men det er vel lidt at hijacke en tråd :) Til trådstarter... Godt tilbud, har dog ikke lige brug for noget lige nu :) MVH Kim |
ÅBNINGSTILBUD: Unikt responsivt design 8.000,- Logo 500,-

Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig