Har du opdateret debatten eller lignende for nylig? For jeg erindrer kun at være stødt på fejlen på de seneste dage, og ikke forinanden - hva med dig Oscar, har fejlen været hos dig hele tiden? En anden ting jeg gerne lige vil kommentere nu hvor vi er ved editor-snakken, er CuteEditors mani med at indsætte tags (<p>&</p>) når folk laver linjeskift i stedet for et blødt linjeskift med bare <br> i HTML''en - synes det er ret tit man støder på indlæg med nogle ret så lange mellemrum pga. de hårde linjeskift editoren laver. Det er ikke negativt ment, men det ville være rart hvis man kunne få det udbedret på en måde. |
Mærkeligt
|
Det kan godt passe at det er noget javascript relateret, men som sagt så benyttes der så vidt jeg kan se to forskellige editors (hhv. CuteEditor og noget "hjemmelavet"), så dem der har lavet boardet må jo have taget det med i deres overvejelser at sikre kompatibilitet i andre browsere end IE. - Hvad der så gør at det ikke lader til at virke optimalt med det danske tegnsæt i den anden editor er lidt af en gåde, men hvis Martin har betalt for debatten er det vel bare at banke pænt på hos deres support og høre dem ad :) |