Hej folkens ! Det er bl.a. på søgningen "maling af lejlighed" Her er den: http://www.google.dk/webhp#q=maling+af+lejlighed&pws=0&hl=da&gl=DK&fp=1&bav=on.2,or.r_qf.&cad=b Og her er en de to annoncører: ----------------------------------------------------------------- Kvalitets malerarbejdewww.maler-skou.dk/ 15 % forårsrabat på malerarbejde 4 stærke tilbud på malingwww.colorama-kampagne.dk/ Få din boligdrøm opfyldt hos os. --------------------------------------------------------------- Råd & Mal
|
Hej Ib
Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dit spørgsmål, for din adwordskampagne er jo også med på alle siderne? :) Om så du går til side 300 vil jeres adwords annoncer stadigvæk blive vist, og det er jo også en af de gode grunde til også at bruge Google Adwords.
Men efter at have kigget på nogle dine adwords, vil jeg da anbefale dig at bruge nogle annonceudvidelser, du bliver meget mere synlig og kommer til at virke mere dominerende i forhold til dine konkurrenter :)
Prøv også at lave et lidt mere tiltrækkende tekster i dine annoncer, f.eks. noget "Få 10% rabat i april måned", hvis du er interesseret i at lave noget tilbuds-kampagne. Det tiltrækker kunder :)
Med venlig hilsen
Jonas Ebbe