Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er meningen med disse Adwords kampagner ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens !

Har idag set i forbindelse med Adwords kampagner, at 2 forskellige firmaer er med ude til højre forholdsvis for neden, er med på mange sider (de fleste), 1,2,3...... 50 m.m. Jeg orkede ikke at læse længere. 

Hvad skal meningen være med dette ?

Det er bl.a. på søgningen "maling af lejlighed"

Her er den: http://www.google.dk/webhp#q=maling+af+lejlighed&pws=0&hl=da&gl=DK&fp=1&bav=on.2,or.r_qf.&cad=b

Og her er en de to annoncører:

-----------------------------------------------------------------

Kvalitets malerarbejde

www.maler-skou.dk/

15 % forårsrabat på malerarbejde
Malerfirma med sans for finish!
-------------------------------------------------------------------

4 stærke tilbud på maling

www.colorama-kampagne.dk/

Få din boligdrøm opfyldt hos os.
Vind præmier for over 35.000 kr.!

---------------------------------------------------------------
Det må da være svært og ses hvad ens gennemsnitlige placering har været?

Er der nogle af jer der har et fornuftig svar på ? Det er der jo sikkert ! Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 09:07

Hej Ib

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dit spørgsmål, for din adwordskampagne er jo også med på alle siderne? :) Om så du går til side 300 vil jeres adwords annoncer stadigvæk blive vist, og det er jo også en af de gode grunde til også at bruge Google Adwords.

Men efter at have kigget på nogle dine adwords, vil jeg da anbefale dig at bruge nogle annonceudvidelser, du bliver meget mere synlig og kommer til at virke mere dominerende i forhold til dine konkurrenter :)

Prøv også at lave et lidt mere tiltrækkende tekster i dine annoncer, f.eks. noget "Få 10% rabat i april måned", hvis du er interesseret i at lave noget tilbuds-kampagne. Det tiltrækker kunder :)

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 09:11

Hej Ib.

Noget helt andet.......Hvordan får du billede på din Google søgning?

God sidste påskedag.

Natasha

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 09:15

Hej Natasha

Det kan du læse lidt mere om her: AuthorRank 

God helligdag allesammen :)

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:20

WEBoptimist.dk:
Men efter at have kigget på nogle dine adwords, vil jeg da anbefale dig at bruge nogle annonceudvidelser, du bliver meget mere synlig og kommer til at virke mere dominerende i forhold til dine konkurrenter :)

Wink Hej Jonas !

Jeg kører slet ikke Adwords kampagner, Beskæftiger mig kun med organiske resultater i forbindelse med SEO.

Det er et par andre fra branchen der kører Adwords kampagner.

Og det er kun denne ene gang jeg har set dette "fænomen".

Nej de andre annoncører optræder ikke på andre sider med samme annoncer. Hvis det er tilfældet har jeg kun set det i forbindelse med anden annonce fra samme udbyder.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:28

Undskyld til alle !

Jeg har vist været for  hurtig på tasterne.

Du har vist ret Jonas,  WEBoptimist.dk"  De optræder på flere sider de forskellige annoncører.

Men det er altså fortsat ikke mig der kører Adwords, men andre i branchen.

Det kunne du måske anbefale mig ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal  

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 09:29

Hej Ib, det må du undskylde.

Var overbevist om at dette var dig:

Malerarbejde inde og ude.

www.ib-maler.dk/

Hele Lollands Malerfirma.
Kontakt Ib Maler.

Men kan godt se nu, at det er en anden Ib :)

Jeg forstår stadigvæk ikke hvad du mener, for jeg ser ikke noget fænomen optræde? De adwordskampagner opfører sig præcist som de er opbygget til :)

Og at du kun bruger kræfter på SEO, må betyde at du har rigeligt at lave? For du kan umuligt ramme lige så bredt og stort med SEO, som du kan med Google Adwords :)

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 09:38
Det er også vigtigt at kende AdWords og SEOs styrker. AdWords skaber resultater nu. Kunder i dag, penge i banken. Det kan trods alt være afgørende for mange virksomheder.

SEO er indbringende over tid. Du får ikke skarpe SEO-resultater henover natten med SEO. Så det kræver tålmodighed og en god portion penge før resultaterne dukker op. Men på sigt er det en god investering.

Venligst

Brian Phillip

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 09:44

Ib, jeg vil altid anbefale en virksomhed at bruge Adwords - Jeg har endnu ikke oplevet i mine mange år med Adwords, at det gik hen og blev en dårlige forretning.

... Eller det vil sige at jeg har set og hørt mange dårlige eksempler, men dem kan du undgå ved at følge nogle små simple regelsæt: Undgå Adwords-bureau Rip-off

Her kan du få en god idé til hvad du skal være opmærksom på inden du hopper ud i en aftale med et Google Adwords-bureau

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:28

@ Hej Jonas !

Ja jeg er begyndt og følge dig lidt på Amino, og har også læst din blog omkring bureauer. Og det er "vi" mange der har prøvet.

Jeg selv  købte for flere år siden, 1000 klik for 5.000 kr. For senere at opdage at bureauet havde købt "rød maling" til 0.80 kr. pr. klik.  Jeg selv betalte 5,00 kr. pr. klik for.  Og hvad glæde havde jeg af, at de f.eks. sad oppe i Ålborg og klikkede på "rød maling". ????

Jeg se også du har begyndende fine referencer (inkl egen arbejdsplads). Også glad for, at der er kommet en ekspert i "udkant Danmark" er selv oprindelig fra Vestlolland.

Derfor var dit svar i første omgang overraskede for mig.

Ja SEO’en kan holde mig heltidsbeskæftiget, blot se her:

https://www.google.dk/webhp#q=billig+maler&pws=0&hl=da&gl=DK&fp=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&cad=b

Ved at følge lidt med på Amino, har jeg lært om SEO herinde. Det har sparet mig for 70-100.000 kr. årligt. Plus jeg også synes det er sjovt, og man kan se resultaterne, næsten som at male en rød væg.

Jeg bruger ikke andet markedsføring end SEO. Det skaffer mig alle ordrer, og derudover kan jeg ”sælge” til et par kollegaer i branchen.

Men det lykkedes mig forhåbentlig inden længe at få fat i en ekspert i forbindelse med produktion af Webshop. Og her er Adwords nok meget mere relevant.

Grunden foranstående m.m. vil jeg tillade mig at kontakte dig, som jeg i øvrigt har overvejet de sidste par uger.

Så jo man efterlader elektroniske mærker på nettet, såvel positive som negative.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)